Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Frank, ik vind de Ferrari WEL cool maar ik zou zelf niet één kopen als ik het geld had. Liever Porsche.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mwah. Ik vond het vroeger juist niks. Ik heb een klein maandje terug m'n eerste en tot nu toe enige Gsus trui gekocht. Kostte niet veel en ben er wel blij mee moet ik zeggen.

    Het is dit model:

    [​IMG]

    Maar dan 1 kleur en subtiel een merkje op de borst.

    Zo waren er nog een paar sweaters die ik wel oké vond eigenlijk.

    Ik heb dit toevallig dus bij de Maw vandaan. Vind het juist een prima zaak eigenlijk. Ik loop daar naar binnen pas ff een broek, pas ff een shirt en loop de zaak weer uit. Vervolgens loop ik langs de Mac en mijn dagje shoppen is binnen 3 kwartier weer klaar :D

    Ik praat nu trouwens over de Maw in Gouda.

    Op z'n retour? Gstar? Gsus?


    --

    Verder kijk ik altijd eerst naar het artikel, dan naar de prijs. Ben absoluut niet merkgericht. Van het grootste gedeelte van mijn kleren weet ik niet het merk erbij te raden ^^'
     
  3. basovich

    basovich Guest

    bij coolcat heb ik vroeger een x een broek gekocht, maar wat een k*t kleding zeg!! het zit voor geen meter. maargoed;)..ik koop eigenlijk alleen bij Men at work, vind het gewoon kei chill winkel en helpen wel goed bij je kleding keuze..soms iets te, maargoed je komt er wel altijd met dikke shit uit ;).
     
  4. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met coolcatkleding nooit problemen gehad eigenlijk. Het enige probleem wat ik met coolcat heb is dat er veel shirts liggen met van die irritante breezahopmerkingen dr op.
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Zelf koop ik altijd merkkleding. Soms weet ik niet welk merk, maar ik loop alleen winkels binnen waar ze merkkleding verkopen. Dan zoek ik iets moois uit en het merk verder hoeft niet zichtbaar te zijn, dat boeit me verder niet. Ik ben niet iemand die patst met dure kleding. Maar, ik koop altijd merkkleding. Waarom? Omdat ik me er beter in voel, psychisch, niet lichamelijk. Hell, er zal vast kleding zijn zonder merk wat beter zit en van betere kwaliteit is, maar ik loop toch liever in iets waarvan ik weet dat het een merk heeft. Ben gewoon merk-gek. Toen mijn ouders m'n kleding betaalde kocht ik het en nu ik het zelf betaal nog steeds, alleen wat meer en een stukje duurder.

    Nooit zul je me horen zeggen dat mensen er niet bij horen als ze geen merk kleding dragen though. Iedereen moet kopen wat ie fijn en mooi vindt. Hell, vindt je je kleding niet mooi of fijn interesseert me dat ook al geen zak. Jij moet er mee lopen, niet ik en ik ben tevreden met alles wat ik draag, mede omdat het een merkje heeft. Ik doe ook niet mee aan mode, wat uit en in is boeit me niks.
    En Gstar heeft gewoon vette kleding. Maar ik koop ook Ralph Lauren, wat echt goede kwaliteit is. Heb een oude blousse, die na 7 jaar (ben nu 23 jaar) pas versleten is, afgelopen jaren heeft ie er als nieuw uitgezien. Maar kwaliteit is niet 1 van mijn argumenten waarom ik merkkleding draag. Zo heb ik ook shirtjes gehad die na een maand al versleten waren (niet van RL, maar wel merk). 't Gaat mij echt puur om het feit dat het een merk heeft. Behalve mijn jas, sokken en ondergoed. Dat maakt me niet zo heel veel uit. Heb daar ook wel eens iets van een merk gehaald, maar ik kijk er niet speciaal naar.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie sommige mensen het hebben over een "zomergarderobe" en een "wintergarderobe"....wtf ? :+ Mijn kleding is zowel in de zomer als in de winter echt exact hetzelfde, gewoon een broek met een T-Shirt. En in de winter dan een jas er overheen als het echt koud is, maar das dan ook het enige verschil.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het ook belachelijk om een trui of shirt te kopen waar heel groot alleen de de letters/zin Dolce & Gabbana opstaat. Dit vond ik al vanaf groep 8 met vooral toen nog nike en adidas. Ook kijken mensen vaker naar het shirt wat je aan hebt, en niet naar je broek. Dus ik heb daarom ook 3 keer zoveel shirts als broeken. Met shirts moet het gewoon mooi zijn en lekker zitten, bij broeken kijk ik 'íets' verder en moet er diesel in mijn zak staan.

    Bij coolcat is het vaak zo 'goedkoop' dat je als je goed om je heen kijkt je 14-jarigen met dezelfde kleding ziet rondlopen als die jij aan hebt. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het als mensen dezelfde kleding dragen als ik.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Draag zelf redelijk afwisselend.. Al word de maat wel steeds groter. Draag nu eigenlijk standaard mijn broeken groot, en mijn shirts worden ook steeds groter.

    Heb ook maar een paar zaakjes waar ik mijn kleding koop. Er is een grote winkelstraat hier in Hoorn, waar welgeteld, 5 winkels zitten, waar ik mijn kleding vandaan haal. En dan ook alles he. (behalve ondergoed en sokken, dat regelt mijn moeder :cool:)
    Haal mijn shirts bij de So What, Aktie Sport (voetbal shirts eigenlijk), Vet! en Spider, mijn broeken bij Spider en mijn schoenen bij Sneakers.

    Heb nu trouwens een CoolCat broek aan me gat hangen, die ik een tijdje terug had gekocht, omdat ik maar niet kon slagen voor een andere broek, en uit wanhoop de CoolCat binnen stapte. Vond deze, en hij zit ernstig lekker.

    Verder let ik niet echt op de merken, maar het is eigenlijk altijd wel een merk wat ik heb.. K-Swiss schoenen (standaard. Of Converse, maar die zijn nu helemaal naar de tyfus gelopen, dus alleen K-Swiss, nu 2 paar, komt een derde paar bij) Heb wat Ecko liggen, Benni Miles, Jack&Jones, en nog wat andere merkjes.

    Eigenlijk geen 'niet' merken..

    Draag trouwens helemaal geen G-Sus of what so ever.. Vind het niet mooi, de broeken zien er niet uit, de shirts zijn geen pan, en het feit dat al die halve homo's op school het dragen, geeft mij ook redelijk wat redenen om het niet te dragen..
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    :confused: Dat je daar uberhaupt tijd aan vuil maakt.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vakantie he :+
     
  11. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie het dan ook niet belangrijk dat een meisje mooi gekleed is.. Mij doet dat altijd wel iets.. Als ze mooie (merk) kleding draagt, ik vind dat als je merk kleding draagt je bewust bent van de mode.. En als je elke keer als je een nieuw shirt nodig hebt niet de Large erop naslaat.. Maja das het standpunt van een merk drager... BTW, je trekt veel meer meisjes aan als je mooie kleren aan hebt, als je iets minder knap bent.. En ik draag zelden G-Star, ik ben meer van Scapa, Bikkembergs, Tommy Hilfiger, Lacoste (Gaastra, is wel iets anders) en dat soort.. En me moeder is ook gek van mooie kleren dus die vind da logisch..
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mooie kleding is niet per defenitie 'merk'-kleding he.. ;)

    Vind ik dan.
     
  13. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de huidige vrouwenmode best wel lachwekkend eigenlijk.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er lachwekkend aan? Dat vrouwelijke vormen duidelijk naar voren komen? :+
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik draag zelf ook bijna alleen merkkleding maar ik vind het lelijk als naam er heel erg groot op staat (bijv. bij sommige G-Star broeken op de kont).

    Broeken haal ik bijna altijd van Diesel of Lee en voor de t-shirts kijk ik gewoon wat ik mooi vind. Truien draag ik bijna nooit dus daar heb ik er ook niet al te veel van in de kast liggen ;)
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik begin na het lezen van dit topic wel te snappen waarom sommige mensen zoveel dure shit ( HD schermen, xbox 360 met 232451 spellen) in hun bezit hebben, ze geven verder geen cent uit aan kleding of iets dergelijks.
     
  17. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geen echte mode-freak. Ik draag meestal wat ik wel leuk vind, wat dan toch nog wel mode is. Ik koop bijvoorbeeld bij de WE, daar hebben ze vaak wel neutrale kleren. Ik heb het niet echt op van die schreewerige of opvallende T-shirts, simpelweg omdat je vaak opvalt in negatieve zin. Wat ik vaak ook niet begrijp is dat mensen een hele dure broek hebben gekocht van een populair merk, want vaak kan je van een afstand niet zien welk merk het is:{ . Ach ja, dat ligt ook een beetje aan je interresses.
    Ik vraag me eigenlijk ook af dat mensen die t-shirts van €70+ wel weten dat die shirtjes voor hooguit €5 euro in China worden gemaakt. Vaak is dat in grote fabrieken waar zelfs verschillende ''merk'' t-shirts worden gemaakt.
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Merkkleding vind ik mooi!
    Droevig vind ik dat bijna iedereen met namaak merkkleding loopt:9

    Louis Vuitton tasjes.. die kan een normaal persoon niet betalen;) en hoeveel simpele zielen lopen ermee? Juist heeel veel!!
    Net als de nieuwe "mode" de Gucci GAY handtasjes ... ook ontiegelijk duur als je die orrigineel koopt en ook deze zijn dan zo goed als altijd namaak;)
     
  19. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sommige reacties effe door gelezen, maar er staan bij sommige mensen wel tegenstrijdige dingen. Ze kopen dure merkkleding, omdat het mode is en populair...ok dat begrijp ik wel. Maar zeg dan niet dat je het ook voor kwaliteit koop en voor lange duur want na een jaar is het al uit de mode. Beetje tegenstrijdig vind ik, vooral ook als je een zomer- en wintergarderobe heb.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Toen me ouders kleding voor me kochten was het allemaal geen merk, toen ik het zelf moes gaan doen ben ik begonnen met wat merk shirtjes en broeken. En nu koop ik van de broeken alleen nog maar G-star. Zijn gewoon geweldige broeken. Zitten perfect en ze gaan heel erg lang mee. Maakt mij niet uit of iemand het nou ziet of niet, het zit gewoon heerlijk. En van shirtjes is het verschillend, vaak koop ik wel merk shirtjes, maar ook welleens h&m waar zat leuke dingen te vinden zijn. Vooral in de winter met de vesten en truien daarzo. Voor 20 of 25 euro heb je hele lekkere truien!
     

Deel Deze Pagina