Draag zelf redelijk afwisselend.. Al word de maat wel steeds groter. Draag nu eigenlijk standaard mijn broeken groot, en mijn shirts worden ook steeds groter.
Heb ook maar een paar zaakjes waar ik mijn kleding koop. Er is een grote winkelstraat hier in Hoorn, waar welgeteld, 5 winkels zitten, waar ik mijn kleding vandaan haal. En dan ook alles he. (behalve ondergoed en sokken, dat regelt mijn moeder )
Haal mijn shirts bij de So What, Aktie Sport (voetbal shirts eigenlijk), Vet! en Spider, mijn broeken bij Spider en mijn schoenen bij Sneakers.
Heb nu trouwens een CoolCat broek aan me gat hangen, die ik een tijdje terug had gekocht, omdat ik maar niet kon slagen voor een andere broek, en uit wanhoop de CoolCat binnen stapte. Vond deze, en hij zit ernstig lekker.
Verder let ik niet echt op de merken, maar het is eigenlijk altijd wel een merk wat ik heb.. K-Swiss schoenen (standaard. Of Converse, maar die zijn nu helemaal naar de tyfus gelopen, dus alleen K-Swiss, nu 2 paar, komt een derde paar bij) Heb wat Ecko liggen, Benni Miles, Jack&Jones, en nog wat andere merkjes.
Eigenlijk geen 'niet' merken..
Draag trouwens helemaal geen G-Sus of what so ever.. Vind het niet mooi, de broeken zien er niet uit, de shirts zijn geen pan, en het feit dat al die halve homo's op school het dragen, geeft mij ook redelijk wat redenen om het niet te dragen..
Laatst bewerkt: 16 okt 2006