In het RTL-televisieprogramma Voetbal Insite viel de naam van Steven Rottier voor de eerste keer. Deze internetondernemer zou over veel geld beschikken en een zwak voor Feyenoord hebben. In de jeugd voetbalde de 38-jarige inwoner van Ridderkerk voor Feyenoord en Excelsior. Ridderkerk
waarom teveel? Als ik Ajax was zou ik daarmee beginnen.. wij hoeven hem niet kwijt en z'n contract loopt nog lang door..
Clarence was anders wel erg positief over het gesprek met Van Basten. Binnen een paar weken wordt duidelijk wat er in het gesprek tussen Seedorf en Van Basten is besproken. Clarence zei zelf dat het een positieve uitkomst had. Misschien wil Van Basten hem testen tegen Engeland?
Ik weet niet hoeveel Huntelaar waard is, maar deze 'berekening' slaat totaal nergens op. Sowieso is het onzin om aankoopsom op te tellen bij de verkoopsom. Neemt niet weg dat hij wel meer waard is dan 9 miljoen.
Zou me echt niets verbazen als Clarence tegen Engeland in de basis staat. Hij mag dan zo'n ego speler zijn die van Basten liever weerd, maar hij is ook gewoon een erg goede speler. Daarnaast denk ik dat 1 of 2 "ego's" in een team met veel teamspelers best samen gaan, zeker als die ego een hoop kwaliteiten bezit. Ik heb liever Clarence dan dat dikke eendje van Vitesse in het Nederlands elftal.
Amen. Ben alleen bang dat Seedorf een enorme zaadwedstrijd gaat spelen en dat nooit meer door van Basten wordt opgeroepen. Maar eerst eens zien of hij wel degelijk opgeroepen wordt (eigenlijk kan het haast niet anders na het interview)
Volgens mij snapte Johan Derksen het probleem niet echt dat Ten Cate had met Emanuelson, Babel en Maduro. Ten Cate doelde juist op die 3 spelers, omdat zij alledrie voor én Ajax, én Oranje, én Jong Oranje én Olympisch Elftal spelen. Derksen zei daarop dat we maar blij moesten zijn dat Huntelaar geen vakantie had genomen ipv Jong Oranje naar een EK te leiden, maar dat klopte dus niet. Huntelaar speelde alleen voor Jong Oranje en Ajax toen, niet voor Van Basten.
Spoiler Rotterdam haalt dit jaar de kerstman binnen. Hij zal een tocht maken over de Coolsingel. Rotterdam is uitgeroepen tot kerststad van Nederland. Dit doet Rotterdam om de pijn van de aanhang van 010 te verzachten. Zien die knakkers toch nog iets roods de Coolsingel over gaan