1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

In het RTL-televisieprogramma Voetbal Insite viel de naam van Steven Rottier voor de eerste keer. Deze internetondernemer zou over veel geld beschikken en een zwak voor Feyenoord hebben. In de jeugd voetbalde de 38-jarige inwoner van Ridderkerk voor Feyenoord en Excelsior.

Ridderkerk :eek:

2. mark8925

mark8925 Guest

waarom teveel? Als ik Ajax was zou ik daarmee beginnen.. wij hoeven hem niet kwijt en z'n contract loopt nog lang door..

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Clarence was anders wel erg positief over het gesprek met Van Basten. Binnen een paar weken wordt duidelijk wat er in het gesprek tussen Seedorf en Van Basten is besproken. Clarence zei zelf dat het een positieve uitkomst had.
    Misschien wil Van Basten hem testen tegen Engeland?

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet hoeveel Huntelaar waard is, maar deze 'berekening' slaat totaal nergens op. Sowieso is het onzin om aankoopsom op te tellen bij de verkoopsom. :emo: Neemt niet weg dat hij wel meer waard is dan 9 miljoen.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. mars15

mars15 Guest

leuk joh..

7. mark8925

mark8925 Guest

dat doe ik toch niet :{ ik noem deze punten op en daar basseer ik mijn transfersom op..

8. mars15

mars15 Guest

zaterdag nog wat doen ?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zou me echt niets verbazen als Clarence tegen Engeland in de basis staat. Hij mag dan zo'n ego speler zijn die van Basten liever weerd, maar hij is ook gewoon een erg goede speler. Daarnaast denk ik dat 1 of 2 "ego's" in een team met veel teamspelers best samen gaan, zeker als die ego een hoop kwaliteiten bezit. Ik heb liever Clarence dan dat dikke eendje van Vitesse in het Nederlands elftal.

10. mars15

mars15 Guest

weet je ook niet of er zaterdag nog wat gebeurd :+

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere club heeft zo zijn pieken en dalen.
    Alleen bij Feyenoord duurt het toch wel heel lang...

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hmm..vorige twee seizoenen van ajax waren ook niet echt top, dus dat mag ook wel eens een keer.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Amen.

Ben alleen bang dat Seedorf een enorme zaadwedstrijd gaat spelen en dat nooit meer door van Basten wordt opgeroepen. Maar eerst eens zien of hij wel degelijk opgeroepen wordt (eigenlijk kan het haast niet anders na het interview)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net dus bij Voetbal Insite:

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij snapte Johan Derksen het probleem niet echt dat Ten Cate had met Emanuelson, Babel en Maduro. Ten Cate doelde juist op die 3 spelers, omdat zij alledrie voor én Ajax, én Oranje, én Jong Oranje én Olympisch Elftal spelen.

Derksen zei daarop dat we maar blij moesten zijn dat Huntelaar geen vakantie had genomen ipv Jong Oranje naar een EK te leiden, maar dat klopte dus niet. Huntelaar speelde alleen voor Jong Oranje en Ajax toen, niet voor Van Basten.

16. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rotterdam haalt dit jaar de kerstman binnen. Hij zal een tocht maken over de Coolsingel. Rotterdam is uitgeroepen tot kerststad van Nederland.
    Dit doet Rotterdam om de pijn van de aanhang van 010 te verzachten. Zien die knakkers toch nog iets roods de Coolsingel over gaan:lol:

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    mooi :)

_0/

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  18. basovich

basovich Guest

werd wel tijd die pierre..heeft nou niet echt een schitternd einde gehad:{..

19. mars15

mars15 Guest

Pierre bedankt voor alles

20. mars15

mars15 Guest

Vanavond pracht wedstrijd op de nos live \o/

RSCA - Milan

Come on Anderlecht Come on Frutos

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina