Nee, de dag van de dynastie is vergelijkbaar met jullie koninginnendag,maar vraag me niet wanneer deze juist valt aangezien ik er géén recht op heb boeit mij dat niet.
En de vlaams nationale feestdag valt trouwens op 11 juli,naar aanleiding van de guldensporenslag toen in 1302 aan de gaverbeek in kortrijk meer dan 1000 franse ridders in de pan werden gehakt door het vlaamse leger onder leiding van de gewijde van dampiere en Jan Breydel en Pieter De Coninck.
En trouwens de walen hebben zelf ook een waalse nationale feestdag ,alleen die datum weet ik niet aangezien dat de waalse kant is en mij bijgevolg niet intresseerd, en trouwens deze feestdagen zijn alleen maar voorbehouden aan al diegenen die bij staatsinstellingen werken.
En nee, vlaams belangers hebben géén feestdag , alleen als er verkiezingen zijn feesten ze op de zondag van deze verkiezingen ,nu al 14 maal op rij en nóg mogen ze niet mee aan de macht komen....jaja zo democratisch zijn wij belgen wel, alles mag ,zolang het vlaams belang maar niet mee mag doen.:b:
Gene siroop komen smeren he vriend, dat trekt immers alleen vliegen aan.:b:
Laatst bewerkt: 16 okt 2006