Interesseert mij geen zak wat voor merk er op staat.
Om nu te zeggen dat de kwaliteit zoveel beter is...
Het voelt allemaal wel wat beter aan, maar om daar nu het dubbele of het drievoudige voor te betalen...
Over de C&A broeken : Bij de C&A hebben ze tegenwoordig ook wel mooie broeken hoor
Heb dr pas 1 gekocht waarvan ik een soortgelijk iets ook zag voor E100, terwijl het bij de C&A voor E35 kan.
Tuurlijk die van E100 merk je wel dat de kwaliteit beter is, maar ik heb echt geen E100 over voor een broek.
Verder als ik bij merkshirts kijk.. Voordat die shirts er een beetje leuk uitzien leg je zo E60 neer voor een shirtje en E80 voor een sweater.
Ik koop af en toe wel wat merkkleding als het in de opruiming is, maar om nu te zeggen dat ik het veeeel lekkerder vind zitten... Het prijsverschil vind ik het niet waard eigenlijk.
Schoenen koop ik vaak Puma of Brunotti. Dat zijn dan wel weer wat duurdere merkschoenen. Maar ik vind het wel belangrijk dat mijn schoenen echt lekker zitten, lekker lopen, goede ondersteuning geven.
Ik beweeg sowieso al moeilijk, als ik dan ook nog eens goedkope schoenen koop die voor geen meter lopen gaat het helemaal niet lekker meer.
Ik let er verder wel op of de kleding wel bij mij past, of ik het zelf leuk vind. Vaak weet ik dan wel dat het er niet al te stom uitziet
Kleding moet er voor mij gewoon leuk uitzien, of daar nu G-Star, Replay of weet ik veel wat op staat boeit mij niet.
Dat je het koopt omdat je je geld eraan uit wilt geven voor wat betere kwaliteit kan ik begrijpen.
Maar volgens mij zijn er ook genoeg die merkkleding kopen om er bij te horen. Want zonder merkkleding ben je een nerd natuurlijk
Laatst bewerkt: 16 okt 2006