1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die 4 lagen make-up vind ik ook lelijk, en het laatste wat je noemt ook.. de rest vind ik eigenlijk wel mooi..

    En @ Ollie, er wordt, zoals Victor al heel wijs opmerkt, helemaal niks omhoog getrokken bij de onderbroeken, maar de broeken gaan gewoon omlaag.. Dats bij mij ook zo.. mijn broek hangt nog net aan mijn reet zeg maar.. :+

    En Bjorn Borg onderbroeken bij dames.. Vind ik eigenlijk ook wel sexy.. :cool:
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Cuntfart heeft helaas nog geen kledinglijn ;)

    Ik vidn ene zichtbare string helemaal niet verkeerd staan hoor. Ligt aan de rets van de outfit.
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]

    zoiets O-) :+.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als ze alleen een string aan heeft is het wel sexy:+ maar als de string ver boven de broek uit steekt vind ik het maar sletterig (iig als ze het express doen)
     
  5. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal meestal bij esprit mijn kleding. IN vergelijking met andere merken is dit wel te betalen. Ik vind merkkleding leuker staan dan die merkloze. Maar dat is niet altijd waar natuurlijk, maar spijkerbroeken bij de C&A is bv niet verkrijgbaar in maat 28 of 29. Ik draag 29/32. En de broeken staan minder goed als die merkbroeken. Er zit toch wel een verschil in vind ik. zolang jij er lekker in zit en leuk vind staan maakt het niet uit natuurlijk of het merk of merkloos is.
     
  6. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik dus niet, aangezien ik het alleen maar over wat voor mode door moet gaan heb, en niet over vrouwen in het algemeen. Niet dat ik echt een 'gamer' ben, maar ik zeg het maar even.
     
  7. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks mis met Björnborg; kruipen tenminste niet in je naad, en daar wil ik best €20,- voor neertellen.
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog geen klachten over gehad :) En volgens velen die hier posten gaat het er toch niet om wat andere er van vinden :+
     
  9. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Interesseert mij geen zak wat voor merk er op staat.
    Om nu te zeggen dat de kwaliteit zoveel beter is...
    Het voelt allemaal wel wat beter aan, maar om daar nu het dubbele of het drievoudige voor te betalen...

    Over de C&A broeken :9 : Bij de C&A hebben ze tegenwoordig ook wel mooie broeken hoor ;)
    Heb dr pas 1 gekocht waarvan ik een soortgelijk iets ook zag voor E100, terwijl het bij de C&A voor E35 kan.
    Tuurlijk die van E100 merk je wel dat de kwaliteit beter is, maar ik heb echt geen E100 over voor een broek.

    Verder als ik bij merkshirts kijk.. Voordat die shirts er een beetje leuk uitzien leg je zo E60 neer voor een shirtje en E80 voor een sweater.
    Ik koop af en toe wel wat merkkleding als het in de opruiming is, maar om nu te zeggen dat ik het veeeel lekkerder vind zitten... Het prijsverschil vind ik het niet waard eigenlijk.

    Schoenen koop ik vaak Puma of Brunotti. Dat zijn dan wel weer wat duurdere merkschoenen. Maar ik vind het wel belangrijk dat mijn schoenen echt lekker zitten, lekker lopen, goede ondersteuning geven.
    Ik beweeg sowieso al moeilijk, als ik dan ook nog eens goedkope schoenen koop die voor geen meter lopen gaat het helemaal niet lekker meer.

    Ik let er verder wel op of de kleding wel bij mij past, of ik het zelf leuk vind. Vaak weet ik dan wel dat het er niet al te stom uitziet ;)
    Kleding moet er voor mij gewoon leuk uitzien, of daar nu G-Star, Replay of weet ik veel wat op staat boeit mij niet.
    Dat je het koopt omdat je je geld eraan uit wilt geven voor wat betere kwaliteit kan ik begrijpen.
    Maar volgens mij zijn er ook genoeg die merkkleding kopen om er bij te horen. Want zonder merkkleding ben je een nerd natuurlijk |:-
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn boxers kruipen anders ook echt niet in m'n naad, en die zijn gewoon 5 euro per stuk ofzo :+
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij ook niet :9
    Ik heb boxers van Rucanour, 3 boxers voor E9,-
    Nergens last van, zit altijd goed
     
  12. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0

    witte hoog opgetrokken sportsokken kunnen dus ECHT NIET HE .... dat je het even weet.:9

    heb ze zelf wel ooit gedragen.. ( grijs/blauw) maar heb er wat commentaar op gehad van dames :D dus ik draag die dingen niet meer alleen voor het sporten.. en halve sokjes staan ook mooier al zeg ik zelf :9


    en je moet ook zelf weten of je ze blijft dragen of niet.. tis alleen zo dat als je een goede indruk wil maken op de dames dat je misschien beter geen (wit) hoog opgetrokken sportsokken aan kunt hebben O-) ;)

    boxers:

    bjorn borg / chasin vind ik wel beter zitten als de goedkopere... soms heb je van die goedkope boxers die je constant uit je naad moet plukken :9
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik weet het maar ik vind ze zo lekker zitten :p en ik draag toch bijna alleen maar lange broeken dus niemand ziet het, aleen met gym;)
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Deze ziet er wel oke uit van Gsus. Maar merken op retour bedoelde ik dus geen G-star hoor. Meer Bikkemberg, junk. en dan bedoelde ik dus dat het op z'n retour is omdat de massa er dan mee gaat lopen.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja, maar met gym mag het, want het zijn niet voor niets sportsokken;)
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe ziet jou ideale meisje er dan uit?? Loopt die in een vuilniszak??
     
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Want behalve dat soort mode bestaat er niks anders qua kleding, zeker? Juist.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  18. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!!! Ik heb sinds 2 jaar bijna alleen nog maar Björn Borg's. Werelds zitten ze. Ik heb ze zelfs al eens per ongeluk op de hete was mee gehad (handdoeken van t voetbal) en hij kwam er gewoon normaal uit, niet eens gekrompen. Over voetbal gesproken, dat is t enige kutten van Björn Borg's. Ik krijg persoonlijk een schaafplek tussen me binnenbeen en me zak zeg maar. Komt door die sticknaad. Met voetbal moet ik gewoon een stick loze boxer aan, anders word ik para
    Ik snap dit niet. Vrouwen hebben toch ook hun mode. Ik vind t juist leuk als mijn vrouwtje t wel doet. Is een teken dat ze wel met de mode bezig is en dat doet mij goed. Beter als zo'n lui varken thuis op de bank hebben zitten in d'r nachtpon met afstandbediening en zak chips op schoot.

    Al met al vind ik dat merkkleding per persoon een hele andere betekenis heeft. Voor de 1 is merkkleding status, voor de ander is het een stukje kwaliteit waarvoor ze willen betalen. Dat 2e geld voor mij ook. Ja mijn kast hangt vol met merkkleding, maar ik weet zeker dat dit er over 8 maanden bijv. nog steeds hangt en niet zoals een goedkope knakenbroek van C&A die binnen een paar weken in de container "kan" liggen.
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist een Emporio Armani longsleeve gekocht op marktplaats. ongeveer 50 euro goedkoper dan in de winkel. Merkkleding is geen must voor mij, maar het is altijd wel leuk.je word er wel op aangekeken. en voor zulke goedkope bedragen laat je dan geen Armani shirt liggen:)
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    2x wassen en verkleurd, geloof me.... Dat bedoel ik dus met kwaliteit. Kijk als ik 2 broeken zie liggen van Armani. De ene is nep en €50,- en de ander echt en €250,- dan koop ik de echte. Als je de neppe koopt weet je bij voorbaat al dat je m 1 of 2x aankan naar een feessie en dat ie dan als poetsdoek wordt gebuikt. (en nee, t ligt niet aan mijn waskunsten... woon al 8 jaar op me eigen dus.) Kwaliteit is gewoon duurder, maar dan heb je wat
     

Deel Deze Pagina