Schaars hoort sowieso wel in Oranje.
Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien trouwens, was een hele tijd geleden dat ik echt bij een wedstrijd was, het was echt gaaf
Rij 5, behoorlijk dichtbij, leuk!
Timmer; Redelijk, die goal had ie denk ik uit moet komen.
Boulahrouz; Redelijk, die terugspeelbal was natuurlijk slecht..
Ooijer; Onbegrijpelijke breedtepasses, kreeg een hoop ruimte maar wist niet wat ie er mee moest.. Zit niet echt lekker in z'n vel lijkt het, maar ja wat wil je met zo'n start bij Blackburn.
Emanuelson; Vooral eerste helft goed, tweede helft paar keer verkeerde aanname, dat soort dingen.. Had misschien wat vaker de bal voor moeten slingeren.
Landzaat; Matig, eigenlijk onzichtbaar, vind het geen bijzondere voetballer nog steeds.
Schaars; Goed, heel weinig balverlies, speelde degelijk.
Seedorf; Best redelijk, paar goede momenten, paar keer balverlies, combinaties met vd Vaart..
Van der Vaart; Goed, gewoon goed ingevuld die rol en speelde een sterke wedstrijd.
Kuyt; Heel matig, heeft weinig uit kunnen richten. Won niet veel, liet zich te makkelijk aftroeven..
Robben; Paar goede acties, had wat vaker buitenom moeten komen, paar keer een corner verkloot, moet nu echt maar eens stoppen met dat gemekker en gemiet, blijft gewoon een hele aanval op de grond zitten als ie vindt dat ie een tikkie kreeg. Werd trouwens best wel uitgefloten door de Engelsen.
Jaliens; Best aardig ingevallen, weinig fout gedaan.
Huntelaar; Redelijk, won een paar keer goed z'n kopduel maar er was niemand achter om er wat mee te doen.
Vennegoor; Goed doorgekopt bij de goal, verder niet gezien maar hij stond er niet echt lang in ook. Die vent kan trouwens hooghouden maar niet heus! Hij stond echt als een ouwe vent bij die warming-up, schouders beetje naar achteren, knieën gebogen, echt totaal niet als een sportman zeg maar.. Houten Klaas.
Stekelenburg; Goed, paar goede reddingen nog in de slotfase.
Dat vond ik ervan
Het was geen goeie wedstrijd, maar ik vond het niet saai. Maar dat is ook anders als je er zit natuurlijk, dat alleen is al leuk. Laatste paar minuten waren wel het boeiendst moet ik toegeven.
Klik om te vergroten...