1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat denk ik ook niet. En zeker niet als ik terugdenk aan die uitspraak van hem over dat hij zich alleen nog maar hoeft te bewijzen voor Barcelona en Real Madrid. Die gaat dus 'gewoon' weg, want Ajax en PSV zijn toch al een stap dichterbij die top dan NAC, helaas :'-(

Misschien dat hij wel tot aan de zomer blijft, maar dan loopt hij voor niets de deur uit. Hoewel ik die 750.000 ook niet echt bijster veel vind. Wat doet NAC dat toch slecht. Jenner leverde ook bijna niets op, terwijl als je eens kijkt naar hoe Heerenveen of Roda verkopen, dan doen die twee het veel beter dan NAC.

Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan met Diba, want die zie ik ook nog wel vertrekken binnenkort...

2. mars15

mars15 Guest

trouwens twente stadion naar 36.000 plekken

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    probeer eerst maar dit voetbal een seizoen af te maken met goed voetbal, dan zien we wel of de fans volgen :)

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meh Twente zit meestal altijd vol, gaat wel lukken denk ik.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de grote van zijn ego te zien zal hij verkassen naar het buitenland.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gelijk heeft die :)

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind het wel enorm grappig dat bij Real maar weer eens te zien is wat voor spits Ruud is, wat ik altijd al heb gezegd. Misschien zal marco zich nog eens over zijn hoofd krabben. Verjonging is leuk, en Huntelaar is een groot talent ( vind ik persoonlijk weer anders dan al die middelmatige spelers die hij ook meeneemt ) maar als je een speler als van Nistelrooij hebt..kun je hem toch niet thuislaten.

8. SplinterCell

SplinterCell Guest

shit, nederlands elftal moet zich schamen gek..
    voor de grap eens op de engelse gezet die commentators zetten nederland gewoon hele tijd voor lul dat we zo slecht zijn.

overigens wel 1-1 wat lekker is gezien de wedstrijd..=(

9. basovich

basovich Guest

kut wedstrijd zeg..

10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Hoop wel dat Seedorf erin blijft.

11. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de wedstrijd ook zwaart triest. Het zegt al genoeg als je ooier in de 34st e minuut zag:{. Hij ging voor een aanvalller staan, naar de bal kijken en toen stopte hij ermee:emo: :emo:. De aanvaller kon zonder enige moeite een schot op het goal maken, die een verdediger van ons een eigen goal had kunne maken.
    Overigens was ik het helemaal eens van van Gaal

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    seedorf was idd sterk. Is ooit anders geweest, mja dan moet je ook niet landzaat naast hem zetten natuurlijk. wat een middelmatige speler =( . Die jaliens ook..wie heeft verzonnen dat hij een A-klasse speler is.
    v/d vaart speelde ook redelijk.

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ook_0/

Slechte wedstrijd weer zoals gewoonlijk, Heb het op de BBC gekeken, was veel leuker dan dat kut SBS:)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, had ik dat ook maar gedaan, BBC ipv SBS6.

Seedorf speelde niet groots, maar je had wel het gevoel dat er een speler stond die wat kon, ipv die Schaars en Landzaat. Die twee doen wel leuke dingen hoor, maar zijn geen Oranje spelers.
    Wat Van Basten gewoon moet doen, is letten op het individu. Schaars doet het goed hoor, bij AZ, maar dat is niet alleen een inspanning van hem, het team AZ doet het goed, als collectief. Individueel zijn de spelers niet oranjewaardig. Een speler als Seedorf, Van Bommel of Van Nistelrooy doet het goed vanwege hunzelf, al jaren. Je kunt niet met dit Oranje een collectief 'ontwikkelen' door trainingen en oefenpotjes, dus moet je het doen met spelers die van grote kwaliteit zijn, individueel. Zij kunnen dan een team vormen dat fysiek en tactisch van hoge kwaliteit is. Een speler hoort zich te ontwikkelen bij zin club, en niet nog bij Oranje, dan moet je er staan.
    Je merkte gewoon dat Seedorf niet altijd de bal kreeg omdat er een tegenstander bij hem in de buurt kwam of stond, dit omdat de medespelers het niet aandurfde, niet verwachten dat Seedorf daar nog wat mee kan. Wat dus wel het geval is, Seedorf is fysiek vele malen verder dan Schaars of Jaliens. Hij is gewoon beresterk, iets dat Oranje sinds Van Basten mist op het middenveld vanwege de geselecteerde lichtgewichten.

Zo denk ik er over tenminste.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, en daarom kijk ik tot het EK gewoon geen wedstrijd meer van Oranje, of hij moet echt iets heel speciaals doen, en ineens alle grote jongens weer terug halen.. Maarja, dat heeft ie denk ik al verpest..

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Schaars hoort sowieso wel in Oranje.

Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien trouwens, was een hele tijd geleden dat ik echt bij een wedstrijd was, het was echt gaaf :) Rij 5, behoorlijk dichtbij, leuk!

Timmer; Redelijk, die goal had ie denk ik uit moet komen.
    Boulahrouz; Redelijk, die terugspeelbal was natuurlijk slecht..
    Ooijer; Onbegrijpelijke breedtepasses, kreeg een hoop ruimte maar wist niet wat ie er mee moest.. Zit niet echt lekker in z'n vel lijkt het, maar ja wat wil je met zo'n start bij Blackburn.
    Emanuelson; Vooral eerste helft goed, tweede helft paar keer verkeerde aanname, dat soort dingen.. Had misschien wat vaker de bal voor moeten slingeren.
    Landzaat; Matig, eigenlijk onzichtbaar, vind het geen bijzondere voetballer nog steeds.
    Schaars; Goed, heel weinig balverlies, speelde degelijk.
    Seedorf; Best redelijk, paar goede momenten, paar keer balverlies, combinaties met vd Vaart..
    Van der Vaart; Goed, gewoon goed ingevuld die rol en speelde een sterke wedstrijd.
    Kuyt; Heel matig, heeft weinig uit kunnen richten. Won niet veel, liet zich te makkelijk aftroeven..
    Robben; Paar goede acties, had wat vaker buitenom moeten komen, paar keer een corner verkloot, moet nu echt maar eens stoppen met dat gemekker en gemiet, blijft gewoon een hele aanval op de grond zitten als ie vindt dat ie een tikkie kreeg. Werd trouwens best wel uitgefloten door de Engelsen.
    Jaliens; Best aardig ingevallen, weinig fout gedaan.
    Huntelaar; Redelijk, won een paar keer goed z'n kopduel maar er was niemand achter om er wat mee te doen.
    Vennegoor; Goed doorgekopt bij de goal, verder niet gezien maar hij stond er niet echt lang in ook. Die vent kan trouwens hooghouden maar niet heus! Hij stond echt als een ouwe vent bij die warming-up, schouders beetje naar achteren, knieën gebogen, echt totaal niet als een sportman zeg maar.. Houten Klaas.
    Stekelenburg; Goed, paar goede reddingen nog in de slotfase.

Dat vond ik ervan :) Het was geen goeie wedstrijd, maar ik vond het niet saai. Maar dat is ook anders als je er zit natuurlijk, dat alleen is al leuk. Laatste paar minuten waren wel het boeiendst moet ik toegeven.

17. mars15

mars15 Guest

In de binnenstad was het leuker :+

Met Twente Nac Nec Eagles Graafschap Cambuur Utrecht Groningen Den Haag

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe een speler van Polen is gisteren benaderd in Belgenland om de wedstrijd te verliezen in ruil voor wat cash:lol:

Het houdt maar niet op8)

19. mars15

mars15 Guest

Vanavond Feyenoord - AZ !

20. mark8925

mark8925 Guest

jaaaaa*) *) *)

0-5? :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina