De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    was een mooie sfeer in het stadion, iedereen stond ook achter az.....zelfs de bobo's zongen mee :lol:

    prachtig doelpunt trouwens van jenner, erg moeilijke hoek en dan een stiftje
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een vinke tiefus..
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    geen mooie avond voor het nederlands voetbal, (volgens mij begint er ook een klein crisisje te ontstaan bij 020)
     
  6. basovich

    basovich Guest

  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ga jij ff je moeder pesten ? .. Voodoo reageert tenminste nog nog normaal(thanks)

    Maar wat een dwaallichten momenteel bij ajax, ik mag hopen dat ten Cate ze allemaal is flink een trap voor de donder verkoopt.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    okej feyenoord is nu officieel FUCKED.

    wedstrijd gestaakt, rellen, =(

    zal wel een ware straf worden, waar feyenoord al helemaal niks mee opschiet. met een boete zouden ze goed weg komen, maar als ze een tijdje uitgesloten worden zou het me niks verbazen.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hoelang duurt het nog voordat Babel in godsnaam terugkomt. We missen een jongen die kan passeren, naar binnen komt en de bal op de slof geeft aan Huntelaar. Ook mis je spelers als Perez in de wedstrijd, laat hem dan op zijn favoriete positie "de 10" spelen, ook meer aansluiting naar voren en zet dan de Mul vanaf het begin op rechtsvoor.

    Feyenoord is echt zwaar naar de klote trouwens...
     
  10. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    jammerlijke avond voor het nederlandse voetbal, met name voor de rankings voor championsleague en uefacup plaatsen. Maar goed dat psv al door is.

    Ook jammer dat ''enkele'' supporters van feyenoord zich niet hebben gedragen.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nog ff de laatste 10 min worden gespeeld, penalty door feyenoord gemist. kan er ook nog iets goed gaan vanavond? |:-
     
  12. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Feyenoord nu de lul is, terwijl ze hier verder zelf niks tegen konden doen. Tegen dit soort dingen moet de Nederlandse regering keihard optreden, niet dat liefdadigheidsgedrag van nu want daar gaat het voetbal mee naar de klote. Maar het goede is dat ze volgende week waarschijnlijk allebei (ajax, feyenoord) alsnog doorgaan.
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze lopen alleen maar te zeiken als ze een keer een klein tikkie krijgen. Totaal geen wil om een duel te winnen. EN HAAL AUB STEKELENBURG ERUIT. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een goede redding als het er een keer toe doet.
     
  14. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg is de laatste die hier de schuld van moet krijgen. Ajax is veeeel te licht op dit moment. Allemaal slapjanussen die geen duel aan durven. Fysieke mensen als Babel en Stam hebben we nodig in dit team. Kom aub snel terug!
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit is echt gewoon gelul want stekelenburg is een uitstekende keeper. Veel beter dan de andere keepers die we nu hebben. Dus laat hem maar lekker staan!
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me gewoon zitten ergeren aan m'n club. Toen die spits in de 1e helft de 0-1 binnenkopte heb ik CoD3 er maar in gedrukt. Das echt lang geleden dat ik een wedstrijd voortijdig afzette
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Klaasjan is niet in vorm, Ajax is niet in vorm. Zo is het gewoon. Hopelijk komt Babel snel terug ja, misschien kan hij het verschil maken :).

    En over Feyenoord, ook een DRAMA gewoon! Zulke suporters gewoon nooit meer in een stadion laten, oprotten!
     
  18. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    vond m wel geinig..................

    [​IMG]
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een schandalige k*tsupporters heeft mijn cluppie toch. Tenminste, enkele tientallen mensen hebben Feyenoord gisteren definitief naar de klote geholpen (overigens "slechts" 5 man gearresteerd). Beseffen deze randdebielen wel wat voor verregaande consequenties dit kan hebben? Sponsors kunnen weglopen, hoogstwaarschijnlijk uit de UEFA Cup gekicked, misschien zelfs voor de volgende jaren ook. Geen inkomsten betekent geen nieuwe spelers, geen nieuwe spelers betekent een kwakkelend Feyenoord dat alle zeilen moet bijzetten om de top-5 te halen. Gezellig jongens, het 100-jarig bestaan (volgend jaar) vieren zonder Europees voetbal. Goed gedaan! Dat je je helemaal klem drinkt moet je zelf weten, dat je aan de drugs gaat ook, maar als je weet dat je dan snel door het lint gaat moet je maar lekker thuis blijven. Je helpt je club naar de klote! Na de ongeregeldheden in of om het stadion bij Basel, Sporting Lissabon, Blackburn Rovers en nu Nancy (ook ongeregeldheden in de stad) moet je inmiddels wel weten dat je een ONTZETTEND zware straf boven het hoofd hangt. Ik kan de UEFA alleen maar gelijk gevel als dat daadwerkelijk gaat gebeuren.

    Mijn club met een schitterend stadion, over het algemeen schitterende supporters, een club met een uitstraling, die nu de grond in is geboord. Als Feyenoord nog niet naar de klote was, is het dat nu wel.

    Ookal kun je Feyenoord zelf niet alles kwalijk nemen. Nancy verkocht die kaarten, de stromloop valt niet tegen te houden, maar de UEFA denkt daar - en terecht - anders over.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal met Marco82 eens. WAT een ellende zeg.. Niet te geloven =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina