Wat een schandalige k*tsupporters heeft mijn cluppie toch. Tenminste, enkele tientallen mensen hebben Feyenoord gisteren definitief naar de klote geholpen (overigens "slechts" 5 man gearresteerd). Beseffen deze randdebielen wel wat voor verregaande consequenties dit kan hebben? Sponsors kunnen weglopen, hoogstwaarschijnlijk uit de UEFA Cup gekicked, misschien zelfs voor de volgende jaren ook. Geen inkomsten betekent geen nieuwe spelers, geen nieuwe spelers betekent een kwakkelend Feyenoord dat alle zeilen moet bijzetten om de top-5 te halen. Gezellig jongens, het 100-jarig bestaan (volgend jaar) vieren zonder Europees voetbal. Goed gedaan! Dat je je helemaal klem drinkt moet je zelf weten, dat je aan de drugs gaat ook, maar als je weet dat je dan snel door het lint gaat moet je maar lekker thuis blijven. Je helpt je club naar de klote! Na de ongeregeldheden in of om het stadion bij Basel, Sporting Lissabon, Blackburn Rovers en nu Nancy (ook ongeregeldheden in de stad) moet je inmiddels wel weten dat je een ONTZETTEND zware straf boven het hoofd hangt. Ik kan de UEFA alleen maar gelijk gevel als dat daadwerkelijk gaat gebeuren.
Mijn club met een schitterend stadion, over het algemeen schitterende supporters, een club met een uitstraling, die nu de grond in is geboord. Als Feyenoord nog niet naar de klote was, is het dat nu wel.
Ookal kun je Feyenoord zelf niet alles kwalijk nemen. Nancy verkocht die kaarten, de stromloop valt niet tegen te houden, maar de UEFA denkt daar - en terecht - anders over.
Laatst bewerkt: 1 dec 2006