een allochtoon die hier "te gast" is en een strafblad krijgt. OPROTTEN!!! Dit bedoel ik niet rasistisch, ik vind dat een autochtone jongeren die hier schuldig worden bevonden aan een strafbaar feit ook de maximale straf moeten krijgen. Maar een allochtoon die hier te gast is hoort zich ook als gast te gedragen. De dingen die hier geflikt worden hoeven ze ook in hun eigen land niet te proberen
Gewoon maximaal gestraft worden dus. En niet bijv. van die teringlijers (sorry, ander woord heb ik er niet voor) die een omatje van haar tas beroven een werkstraf van 40 uur krijgen. Werkstraf stelt geen flikker voor. Ik durf best te zeggen, ik heb t ook een paar keer een werkstraf opgelegd gekregen. Nu ben ik op een leeftijd (26) dat ik 2x nadenk alvorens ik iets doe. Toen niet (en dan praat ik over een jaar of 8 / 10 geleden.) Denk je dat ik toen wat leerde van een werkstraf??? NOT (De hele dag jointjes zitten roken met de "medestrafgenoten" meer doe je niet). Ook mij hadden ze toen zwaarder moeten straffen, dan denk je de 2e keer wel na voor je wat doet.
Wat denk je wat die gast van 22 krijgt die dat 8-jarige kereltje uit Hoogerheide krijgt als ie schuldig wordt bevonden?? Hooguit 18 jaar, dan gaat er nog een jaar af voor t voorarrest, 3 jaar goed gedrag waarvan 1 jaar TBS. die jongen staat als ie 38 is weer vrij op straat. Die gast moeten ze gewoon tegen de muur zetten en net zolang stokslagen geven tot ie niet meer beweegt.
HET RECHTSSYSTEEM HIER IN NEDERLAND STELT GEEN FLIKKER VOOR, WE WORDEN ER GEWOON DOOR DE REST VAN DE WERELD OM UITGELACHEN!!
(p.s. Heb je hier wat aan voor je school)
Laatst bewerkt: 5 dec 2006