1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen mod, maar er volgen 3 offtopic reacties op een offtopic reactie, niet helemaal juist lijkt me. Laat die gast en zn Mercedes lekker naar het patstopic ofzo verhuizen, en dan kunnen we ontopic verder praten.

    Zijn er meer mensen die last hebben van lange wachttijden bij het cbr?
     
  2. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dan geen mod bent, waarom geef je dan zo'n reactie? mja... ik heb niets gezegd...:{

    niet dat je vraag oninteressant is ofzo, wil ik ook wel weten want ik ga volgend jaar beginnen:9
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog 1 jaartje wacheten en dan ben ik 18 jaar :) en op me stage ( hoveniers bedrijf) lere ze me al volop rijden enzo :)
     
  4. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe denkt meneer, deze Merc te gaan betalen kwa onderhoud en verzekering en zeker niet minder belangrijk de benzine of diesel, lijkt mij allemaal niet goedkoop.

    Kijk zo'n auto voor de deur zetten kan iedereen, maar dan komt het pas het rijden en onderhouden;)

    Ga dan op zoek naar bijvoorbeeld een Subaru Impreza, overal goedkoop in, sportieve auto ook voor beginners;)
    Je kan de auto geheel voor weinig ombouwen als een WRX model, omdat veel eigenaren de auto gaan tunen naar het WRX rally model, zo kan je mooi goedkoop aan originele onderdelen komen;) het is maar een idee hoor, en stukken goedkoper.

    Ik zie her en der wel vaker jonge mensen roepen, ik koop een GTi, ik een BMW en die weer een Merc, maar hebben ze wel in de gaten dat zo'n auto duur in onderhoud is, dat de verzekering tot 23 jarige enorm is, vooral voor dit soort auto's
    Ja, wordt er dan gezegd, maar de verzekering staat op naam van mijn ouders, natuurlijk, totdat die persoon schade rijd en de verzekering onderzoek gaat verrichten en er achter komt, wie de eigenlijke bestuurder is en het meest gebruikt maakt van de auto, dan kom je op de zwarte lijst van verzekeraars te staan, probeer dan nog maar eens je auto ergens te verzekeren.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou een echte Subaru dealer _O_
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    haha, die test was echt een lachertje die theorie :lol: , had niet eens geleerd, naja een uur voordat het begon had ik zo'n boekje van de ANWB geleend en de cd vragen een stukje gedaan op de laptop. Was het weekend daarvoor, wanneer ik zou gaan leren, niet echt in staat toe vanwege persoonlijke kwestie :9 . maar toch gehaald 3 fout toen. Vooral borden effe goed doorlezen/snel herkennen. \o/

    Leuk/lullig dat sommige mensen meer dan 2 keer over de theorie doen, en er ook cursussen voor doen (theorieles) en dan nog niet halen. :x Zat naast een gast die het voor de 6e keer deed... hoe triest. En na het examen zei ie : ''ja, naja, volgende keer beter, ik rij nu toch gewoon naar huis in mijn autootje. " 8)
     
  7. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    duurt altijd een aantal maanden, ja. als je begin met lessen moet je eigenlijk meteen een datum vaststellen voor het examen.
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt denk ik mazzel gehad, want over het algemeen is het wel aan te raden een aantal dagen van te voren het boekje goed door te lezen. Het ligt natuurlijk ook aan de persoon (de 1 leert sneller dan de ander), maar het is zeker niet verstandig om pas een uur van te voren te gaan lezen.

    Ik had de eerste keer ook niet geleerd en ik had dus precies 1 fout teveel.

    /salute
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, dinsdagmiddag begin ik ook. Iemand nog beginnerstips? Naast altijd goed om je heen kijken uiteraard. :)
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    je niet te druk maken.. als je er alleen maar aan denkt kan er alleen maar een hoop misgaan, want de kans is erg groot dat je heel zenuwachtig wordt.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Niet teveel in 1x willen, positief in de auto stappen en je geen zorgen maken :)

    Succes kerel:thumbs:
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, dat was het dan. Ik mocht alleen sturen, maar dat was wel makkelijk met al die nieuwe snufjes zoals stuurbekrachtiging en weet ik veel wat. Nouja, het is iig goed voor je zelfvertrouwen zo'n begin. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sturen en ABS hebben niets met elkaar te maken :+ Je bedoelt denk ik stuurbekrachtiging ;)
     
  14. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    makkelijk voor je instucteur die stééééds moest remmen
    bwhahahaha

    j/k

    ik weet nog mijn eerste rijles
    reed ik (de instucteur) de straat uit, ik draai me stuur echt 10 graden (van de 360 graden), dat ding ging de bocht niet om, ik wtf waarom draaid die nou niet

    nou drift ik de straat in en zet me auto met een achterwaardse salto in het parkeer vak *)
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oeps, wat zeg ik nu. :x Dat wist ik zelfs nog, typo.
     
  16. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de NEUK! waarom zou ik in hemelsnaam een mercedes S-klasse tunen?|:-
    Grote velgen maken een auto alleen maar onstabieler omdat ze er niet voor zijn gemaakt, en motor tuning is niet nodig. die diesel trekt als een hengst.
    En met alle respect 'subaru dealer' ik vind een Impreza wel aardig maar het kan nooit op tegen het comfort en de luxe die een S-klasse kan bieden.

    En ik weet dat oud model benzen een kampers imago hebben. vindt ik jammer.
     
  17. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gekregen... Jezus.
    Ik moest keihard werken voor m'n rijbewijs & Honda.
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    spoedig krijg ik ook mijn eerste rijles, ik hoop dat het allemaal een beetje vlug gaat zodat ik snel kan rijden en het niet zoveel geld kost...
     
  20. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga maandag beginnen met rijlessen.. kan niet wachten *)}:]
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina