En hoe denkt meneer, deze Merc te gaan betalen kwa onderhoud en verzekering en zeker niet minder belangrijk de benzine of diesel, lijkt mij allemaal niet goedkoop.
Kijk zo'n auto voor de deur zetten kan iedereen, maar dan komt het pas het rijden en onderhouden
Ga dan op zoek naar bijvoorbeeld een Subaru Impreza, overal goedkoop in, sportieve auto ook voor beginners
Je kan de auto geheel voor weinig ombouwen als een WRX model, omdat veel eigenaren de auto gaan tunen naar het WRX rally model, zo kan je mooi goedkoop aan originele onderdelen komen
het is maar een idee hoor, en stukken goedkoper.
Ik zie her en der wel vaker jonge mensen roepen, ik koop een GTi, ik een BMW en die weer een Merc, maar hebben ze wel in de gaten dat zo'n auto duur in onderhoud is, dat de verzekering tot 23 jarige enorm is, vooral voor dit soort auto's
Ja, wordt er dan gezegd, maar de verzekering staat op naam van mijn ouders, natuurlijk, totdat die persoon schade rijd en de verzekering onderzoek gaat verrichten en er achter komt, wie de eigenlijke bestuurder is en het meest gebruikt maakt van de auto, dan kom je op de zwarte lijst van verzekeraars te staan, probeer dan nog maar eens je auto ergens te verzekeren.
Laatst bewerkt: 18 nov 2006