Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit kan niet. Je moet het dus op nieuw doen :)
     
  2. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is erg jammer dan,beetje vervelend dat ik met moto gp online nu niet me eigen motoren kan kiezen:p
    Maar in ieder geval bedankt voor je snelle reactie:D_0/
     
  3. Lefty1991

    Lefty1991 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien een foto ervan ofzo? heb namelijk niks gezien :confused:

    deze is wel los te koop toch?
    en zelfs als ik hem op die dvi aansluiting aansluit is het hdtv beeld?
     
  4. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kan je save games opslagen op een usb stick in plaats van op een harde schijf of memory unit? ik heb namelijk de core en heb nog geen harde schijf, en 34 euro voor een memory card vind ik wat te duur..
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet :mad: anders verkochten ze ook nog maar weinig memorydingen he ;)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je even het serienummer even posten , staat achterop de LCD.
    Kijk eerst even in de witte schuimen houders waarmee de LCD in de doos op zijn plaats werd gehouden.
    In een uitsparing zit soms de DVI<>component adapter.

    Je kan de DVI><Component adapter ook in de winkel kopen.

    Als er HDready op de LCD staat , dan moet je zonder met de Xbox360 HD-gamen.
     
  7. Lefty1991

    Lefty1991 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    tv staat vast kan er niet zo 123 bij :confused:

    het is in iedergeval deze: http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=JKZPKEDGL0M0PJ0RMRESHQNHKFSEKI5P

    het logo Hd ready staat erop, heb je mischien een plaatje en/of een site/winkel waar ik deze stekker kan kopen?

    dus als ik het goed heb: de stekker gaat in de DVI aansluiting, ik doe mijn xbox component HD AVD kabel daarin en heb ik zo'n 4x scherper beeld?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Als ik de Manual download dan zie ik dat je helemaal geen DVI-adapter nodig hebt.
    [​IMG]

    Je kan de Xbox360 rechtstreeks in de component (7) van de LCD stoppen.
     
  9. Lefty1991

    Lefty1991 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik zei ik kan de achter kant niet zien, teminste het serie nummer niet, dit is wat ik aan aansluitingen heb

    http://img167.imageshack.us/img167/2421/scan3hi9.jpg

    de tv die ziet er in iedergeval wel zo uit als op dat plaatje dat ik eerder gaf.

    bedankt voor de hulp zo ver (ben lastig weet et) en gelukkig nieuw jaar!
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb ff een vraagje, ik kan al mijn games gewoon kopieren naar mijn memory unit maar met de gamesave van doa4 kan dit niet en move file kan ook niet. Weet iemand hoe dit komt? (dit leek me beter dan de doa4 thread)
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das heel vreemd, bij sommige spellen zit die functie niet ingebouwd. Die save games zijn gebonden aan 1 HD.

    Als iemand weet waarom en of die ontwikkelaars daar bewust voor hebben gekozen wil ik het ook wel weten...
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb een draadloze controller en ik stop daar 2 AA oplaadbare batterijen in. Maar ik wil iets van een oplaadset kopen. Ik zag bij Bol.com deze kabel staan: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004004437255&Section=GAMES
    Kan ik deze kabel gebruiken om de batterijen op te laden? Of heb ik dan zo'n speciale batterij nodig die in de play and charge kit zit en kan ik dus beter deze play and charge kit kopen? En kan je met deze manier van opladen doorspelen tijdens het opladen?
     
  13. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je aan om een Quick Charge kit te kopen aangezien deze in 2 uur je batterypack (die erbij zit) oplaadt zodat je weer +- 20 uur aan een stuk kan gamen :9
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar die is ook weer duurder dan alleen een kabel of de play and charge kit en die set is volgens mij meer bedoelt voor als je meerdere draadloze controllers hebt, en ik heb er maar 1, en ik heb al oplaadbare AA batterijen, en met die quick charge set kun je niet verder spelen als je batterij leeg is, dus vandaar mijn vragen:
    Kan ik deze kabel gebruiken om de oplaadbare AA batterijen op te laden? http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004004437255&Section=GAMES

    Of heb ik dan zo'n speciale batterij nodig die in de play and charge kit zit en kan ik dus beter deze play and charge kit kopen?

    En kan je met deze manier van opladen doorspelen tijdens het opladen?
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kabel is precies hetzelfde als die van Microsoft alleen dan van Datel :) Je kan hem gebruiken om je batterypack op te laden tijdens het spelen (hij kan alleen opladen als de 360 aanstaat). Je kan alleen niet gewone oplaadbare batterijen in je controller stoppen en die dan proberen op te laden met deze kabel, dat kan gewoon niet O-) Je kan natuurlijk ook gewoon 4 oplaadbare batterijen halen bij de Gamma ofzo en dan 2 in de controller en als ze op zijn gewoon die andere 2 erin doen en dan die lege opladen tijdens het spelen ;)
     
  16. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke thread kan terecht voor Windows media connect. Ik speel muziek op xbox vanuit laptop. Maar ik kan muziek kiezen alleen op xbox. Ik kan dus niet een lid aanklikken op leptop en zo laten afspellen. Dat is klote. want dan moet ik door paar honder lidjes bladeren met afstandsbediening of controller,Wie snapt wat ik bedoel? Kan mij iemad helpen met deze probleem?
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, je kan dus niet die AA oplaadbare batterijen opladen met die kabel, maar als ik die play and charge set koop, kan ik dan wel doorspelen tijdens het opladen, en kan ik dan wel mijn koptelefoon blijven gebruiken? Of heb je die aansluiting dan nodig voor de oplader? Ik laad nu ook steeds batterijen op en pak opgeladen batterijen als ze leeg zijn, maar die batterijen worden voor meerdere apparaten gebruikt, dus soms zijn er geen of maar 1 opgeladen batterij, en je zit dan in een spel en ineens staat er dat je je controller opnieuw moet connecten, dus dan zit je midden in een spel en dan kan je niks meer doen en niks meer zeggen door de koptelefoon en moet je opgeladen batterijen gaan halen, ik wil dan een stekker in mn controller kunnen steken die de batterij in de controller oplaad en dat het ook mogelijk is om ondertussen verder te spelen. En er moet een batterij bijzitten die door die kabel op te laden is. Kan ik dan het beste die play and charge set kopen? Of werkt deze set niet zo?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  18. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik zie hoeveel hz me tv ondersteunt
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    boekje lezen van je tv, googlen, op de site kijken van je tv, aan de verkoper vragen of vorige eigenaar
     
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe moet je een film streamen vanaf je pc naar je 360 naar je tv?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina