Ok, je kan dus niet die AA oplaadbare batterijen opladen met die kabel, maar als ik die play and charge set koop, kan ik dan wel doorspelen tijdens het opladen, en kan ik dan wel mijn koptelefoon blijven gebruiken? Of heb je die aansluiting dan nodig voor de oplader? Ik laad nu ook steeds batterijen op en pak opgeladen batterijen als ze leeg zijn, maar die batterijen worden voor meerdere apparaten gebruikt, dus soms zijn er geen of maar 1 opgeladen batterij, en je zit dan in een spel en ineens staat er dat je je controller opnieuw moet connecten, dus dan zit je midden in een spel en dan kan je niks meer doen en niks meer zeggen door de koptelefoon en moet je opgeladen batterijen gaan halen, ik wil dan een stekker in mn controller kunnen steken die de batterij in de controller oplaad en dat het ook mogelijk is om ondertussen verder te spelen. En er moet een batterij bijzitten die door die kabel op te laden is. Kan ik dan het beste die play and charge set kopen? Of werkt deze set niet zo?
Laatst bewerkt: 3 jan 2007