Iemand heeft mij ooit naar twee nummers van deze band laten luisteren:
- Closing Time
- Time of your Life
Deze nummers vind ik erg mooi en goed, maar heb nu eens weer wat meer (destijds ook gedaan) van ze beluisterd en vind dat veel minder goed dan bovengenoemde nummers. Ze lijken in dat opzicht ook niet echt consequente (soort) muziek te maken...Maar toch wel leuke band opzich
Ook wil ik graag nog even reageren op de vele negatieve berichten over deze thread: Ik begrijp dat mensen het vervelend kunnen vinden omdat het een xbox forum betreft. Echter is de verbreding van dit forum iets wat al lange tijd, mijn inziens, aan het optreden is. Ik zelf vind dit ook niet erg, aangezien ik vind dat er ruimte voor is in de sub-fora, zoals deze; The Green Mile. Het volspammen van, en indirect verpesten, van threads die je niet liggen vind ik dan ook vrij brutaal en misschien wel zelfs asociaal. Als het xboxworld beleid dergelijke threads niet toestaat is dat prima. Laat het dan netjes en consequent uitvoeren door de moderators en je behoud een forum met een hoger gemiddeld kwaliteitsniveau per post. Dankzij de topic-report is het ook helemaal niet nodig om dergelijke negatieve posts te plaatsen
Zo dat wilde ik even kwijt...
Edit\ Kom nu net Boulevard of Broken Wings tegen en deze ligt mij ook wel.
Laatst bewerkt: 20 jan 2007