1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon nieuwschierig, ik heb tog niet veel beters te doen. Als Green day de bekendste Punk Rock Band is. Welke band is dan nummer 2 .. ??

Edit : ikzelf vind Good Charlotte ook erg goed. maar is misschien niet helemaal deze genre. ? of is misschien helemaal niet zo bekend en goed in de ogen van de meeste mensen. ?

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het voor u tijd is om even na te denken over de regels die wij hebben op dit forum betreffende geen mensen uitschelden en niet reageren in topics waar je niets nuttig bij bij te dragen hebt. :)

Succes!

Graag on-topic, mensen die niet thuishoren in dit topic krijgen straf. Ik verwijder effe all off-topic posts en ik wens er geen meer te zien. Thanks!

ALLEEN MODERATORS GEVEN COMMENTAAR OP MENSEN HUN POSTKWALITEIT EN DE REGELS
    danku! :)

3. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt .. dan kan er misschien zelfs een echte discussie worde gestart .. \o/ Heeft Head Ninja ook wel verdiend na al dat commentaar.. .. O-)

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Green Day.. vind het zelf een geweldige band, ze hebben een lekker tempo in hun nummers. Album American Idiot heb ik tig keer geluisterd mijn favo nummers:
    -Jesus of Suburbia.
    -Homecoming.
    2 heerlijke lange medly's :)

-Holiday.
    -Boulevard of Broken Dreams.
    -Letterbomb.

Dit zijn mijn echte favorieten ik zal vast wel een nummer missen maar eigenlijk is het hele album top:thumbs:

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ben geen fan van ze, maar vind de meeste nummers wel mooi. Vooral Boulvard of Broken Dreams vind ik erg mooi.

verder niets te melden eigenlijk :D

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    blink 182
    the offspring
    sum41

even 3 bands die even een stukje bekender zijn:)

7. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Sum 41 ben ik mee eens .. maar die andere 2 bands komen niet eens in de buurt .. !! *) .. overigens is sum 41 echt heel goed maar of de band echt bekender is weet ik niet .. ik ben niet de expert daarin .. 8)

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blink 182 heeft heel wat meer zalen gevuld, die ook vol(ler) zaten. De band heeft ook mijn muzikale voorkeur.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :):
    :):

ehm jij bent geen mod en ik vind het goede muziek :eek::cool: ;)

hehehe maar je hebt een punt ;)

10. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand heeft mij ooit naar twee nummers van deze band laten luisteren:

- Closing Time
    - Time of your Life

Deze nummers vind ik erg mooi en goed, maar heb nu eens weer wat meer (destijds ook gedaan) van ze beluisterd en vind dat veel minder goed dan bovengenoemde nummers. Ze lijken in dat opzicht ook niet echt consequente (soort) muziek te maken...Maar toch wel leuke band opzich :)

Ook wil ik graag nog even reageren op de vele negatieve berichten over deze thread: Ik begrijp dat mensen het vervelend kunnen vinden omdat het een xbox forum betreft. Echter is de verbreding van dit forum iets wat al lange tijd, mijn inziens, aan het optreden is. Ik zelf vind dit ook niet erg, aangezien ik vind dat er ruimte voor is in de sub-fora, zoals deze; The Green Mile. Het volspammen van, en indirect verpesten, van threads die je niet liggen vind ik dan ook vrij brutaal en misschien wel zelfs asociaal. Als het xboxworld beleid dergelijke threads niet toestaat is dat prima. Laat het dan netjes en consequent uitvoeren door de moderators en je behoud een forum met een hoger gemiddeld kwaliteitsniveau per post. Dankzij de topic-report is het ook helemaal niet nodig om dergelijke negatieve posts te plaatsen :)

Zo dat wilde ik even kwijt...

Edit\ Kom nu net Boulevard of Broken Wings tegen en deze ligt mij ook wel.

Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Je bent toch niet bij de American Idiot Tour in engeland geweest? :eek: Jaloers.

Ik zou het niet weten, maar het is vast een prestatie, ik luister toch alleen maar naar Green Day in dit genre dus.

Dank u! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Voor Boulevard of Broken Dreams hebben ze ook een grammy gekregen, Record of the Year, indd een zwaar vet nummer.

Mwahhh, denk het niet, ten eerste kwamen ze niet voor in de top 9 van MTV, vanaf toen heb ik het gezien, het was een top 25, en ten tweede hebben ze niet zoveel prijzen, zo zijn er nog meer dingen. Kweet niet precies waar Green Day staat op de wereld ranglijst, maar het zal zeker heel hoog zijn, schat toch wel een top 5. :b: :b: :b:

12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een kutkoppen... tsjah, en de muziek is echt cheap... net een amerikaanse boysband. Staat in het niets bij muse, Rhcp en The killers. En de naam... groene dag, tjsah, net greenpeace.

Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, wat kan ik over Green Day zeggen.. Vind het een beetje simpel gemaakt.. Er zijn een paar rockbands waar ik nog wel eens naar durf te luisteren, daaronder Red Hot Chilli Peppers, Dire Straits, Three Doors Down en Blink 182.. En maarliefst 1 nummer van Papa Roach, en een paar nummers van Metallica enzovoorts, maar Green Day weet mij echt nooit te boeien. Zoals die nummers die ze uitgebracht hebben, opzich niks mis mee, maar ik zou nou nooit de moeite nemen om dat te luisteren als ik het niet op TV zie..

Zoals ik al zei, vind het een beetje simpele, makkelijk gemaakte muziek.. En dan kunnen ze nog zo bekend zijn, er zijn absoluut betere bands.. Matter of Fact, ik ga weer ff opzoek naar m'n Blink182 Cd :cool:

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    1. Schelden niet toegestaan.

2. Wat maakt het nou uit hoe muzikanten er uit zien als je naar hun muziek luistert? :+

(voor de duidelijkheid, ik heb geen idee wie Green Day zijn...onpartijdig, maar deze thread zit nu in mijn 'geabboneerde threads' dus ik zie alles wat er gebeurt, extra braaf zijn, ok?)

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dank je. :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Hahah, Green Day in het niets bij Muse Rhcp en The Killers, laat me niet laggen. En bovendien moet je niet alles letterlijk naar het nederlands vertalen, want dan word The Killers ook De Moordenaars, pfff, hahah, lekker origineel zeg, zegt iemand: hoe heet jullie band, uhhmm, de moordenaars, haha, wat een brieke naam. Maar goed, ik zal me ook gedragen in dit topic dus. Ik zal dus niet mn volle mening laten over de door jou genoemde bands, oke Rhcp zijn oke, en Muse heeft ook 2 aardige nummers, maar goed. :b: :b: :b:

Hehe, ja hoor, als het aan mij ligt wel. En even tussen jou en mij, Green Day Rocks. Luister maar eens wat nummers. Als het goed is kan je in een van de links in de begin post een paar downloaden, zoniet dan zijn er altijd nog download programma's zoals Limewire en Emesh, verder kan ik er nog wel een paar posten vanaf Photobucket als dat wil, dat zal ik dan ook even in de beginpost zetten. Wat een eer trouwens om tussen de geabboneerde threads te staan, of is dat slecht?:confused: :b: :b: :b:

Oh en sorry voor de dp, kzag pas later een nieuw bericht.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zeg, je weet toch dat ik een ban-knop binnen handbereik heb? :b:

Green Day, tsja, ik vind het ok, maar American Idiot vond ik niet echt fantastisch. Nu houd ik sowieso meestal niet van (Amerikaanse) punk, dus dat heeft er wel mee te maken. Maar sommige nummers komen me echt de keel uit na verloop van tijd. :x Zoals Boulevard of Broken Dreams en American Idiot, terwijl ik 'Wake me up when September ends' dan weer wel goed vond. Het meeste vind ik dus wel ok, maar voor mij blijft het voorlopig daarbij.

17. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja maar weet je, die nummers komen je de keel uit omdat ze vaak uitgezonden/geluisterd worden, en dat betekend dat ze goed zijn. :thumbs: :thumbs: :thumbs:

En oke, Muse is super goed, now happy? :D

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan begrijpen dat je deze muziek mooi vind, maar je gaat me niet menen dat deze gasten muzikaal zijn? Ze komen niet verder dan de pentatonische ladder met een beetje mixolodisch. En al niet te spreken over hun akkoord progressie :confused:

Nee echte muziekanten zijn Miles Davis, John Coltrane, J.S. Bach, Paco de Lucia etc

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik luisterde ook veel green day maar voor mij is het een band die je kan vervelen als je het te vaak luister. Bands als Metallica kan ik uren en uren luisteren evenals breaking benjamin en anderen maar bij Green Day heb ik dit niet. American idiot was ook maar ik vond dookie het leukste album.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Greenday is het ook niet echt voor mij. Ik ben niet echt een punkliefhebber, maar als het dan punk is.. moet het ook echt punk zijn. Vroeger deden ze dat wel aardig, maar nu met platen als american idiot is het meer poprock geworden. Niet slecht, maar ook weer niet dat ze uitstken boven de andere punkbandjes. Waar is de oude punk gebleven?

Deel Deze Pagina