[Centraal: Jumpstyle]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EenGespierdeOma, 18 nov 2006.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik vind het eerder hinderlijk als mensen met zulke ziektes gaan schelden.

2. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    is wel goeie muziek jumpstyle ook leuk om te doen;)

3. ViperMike

ViperMike Guest

Lijkt net of jumpstyle nu helemaal in is, overal draaien ze het. Vind het zelf iets te rustig maar als je wat leuke filmpjes wil moet je maar hier kijke. http://www.jumpforce.nl/index.php?page=movies
    En het valt me trouwes ook op dat bijna precies dezelfde movies doet met jumpstyle.

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
  5. ViperMike

ViperMike Guest

Zo zielig al die reacties op die topic van jumpstyle hot or not. Mensen die het ooit 1x hebbe gehoord zeike het helemaal af.

6. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik het niks voor mezelf vindt, en het er soms best wel zielig uitziet is het toch vet :) De muziek is aanstekelijk, hoewel niet mijn smaak, en de jumps op de maat? maakt het erg leuk om naar te kijken \:)

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje is vandaag naar Reverse in Antwerpen, aan het jumpen, tot 7 uur. Dus die is gaar morgen *)

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nee.... maar ik vind het heel erg leuk als ze het gaan doen in de disco want ik lach me elke keer weer kapot:+ dat het nog niet is gaan regenen in die disco's is echt raar:)

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft iedereen hier tegen jumpstyle he:x
    Jumpen is gewoon vet om te doen en het is gewoon lekkere muziek voor als je uitgaat:)

10. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    gebeurde laatst wel toen ik ging jumpen, lag 1 cm kek op de grond en schopte het allemaal omhoog... mn witte trui van achteren helemaal bruin.

11. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed. :lol: Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Anyway, ik vind het alles behalve vet uit zien eerlijk gezegd xD En de muziek vind ik ook maar niks. Maar da's puur mijn smaak natuurlijk. Als anderen er maar plezier van hebben. :+

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft iedereen tegen jumpstyle? ten eerste het is niet vet om te doen want achter je staan 20 man je uit te lachen:lol: en ten tweede je mag het geeneens muziek noemen:+

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het 2e punt betreft gewoon jou smaak, en als anderen het wel tof vinden om te luisteren laat ze dan.

Het 1e punt ben ik ook niet mee eens. Ik ben nog nooit uitgelachen als ik sta te jumpen met mijn vrienden. Meestal komen er alleen maar meer mensen kijken.
    Als je het niet kan, en een grote bek hebt ja dan wordt je inderdaad uitgelachen, maar voor de mensen die het wel kunnen is bewondering;)

14. ViperMike

ViperMike Guest

Dat kan ik ook over hip-hop zeggen. Die muziek is zo saai en traag dat je er van in slaap valt. Over iedere muziek kun je wel wat zeggen.

15. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    maar alleen jumpstyle wordt zo tegen gehouden;)

16. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Het muziek is goed. Alleen zelf staan Jumpen.. nee dank je :)

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Jij laat hieruit gewoon blijken dat je er geen reet van bakt en dat je zelf dan wel utigelachen bent denk ik:emo:

Triest gevaletje...

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0

haha jouw post is mooi genoeg voor in een sig. wat denk je nou zelf.... dat ik die regendans ga uitvoeren. ik kijk wel uit straks lukt ie ook nog\o/

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Jumpen is niet 1 bepaald dansje dat je dan met allemaal tegelijk doet zoals in de Clip van Ruthels& Vorwerk a.k.a Jeckyll&Hyde.. Jumpen kun je op allerlei manieren doen, laat mensen die dat leuk vinden hier gewoon erover praten en ga jij lekker buiten spelen_o/

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dude je praat jezelf tegen. van de 10 mensen die hier hebben gereageerd vinden het er 2 leuk. so look who is the noob now:+

Deel Deze Pagina