Jumpen is in mijn ogen echt wel een dans. Je doet bepaalde passen, dat die dan wat sneller zijn en dat je lekker veel ruimte er bij gebruikt (is vaak wel nodig vind ik zelf ) betekend toch niet meteen dat het geen dans is?
(In mijn ogen is een dans gewoon een bepaalde reeks van passen die je bij bepaalde soort muziek toepast, op het tempo van de muziek)
Wat jij zegt over het is niet vet om te doen, dat is jouw mening. 20 man staan je uit te lachen? Onzin.
Dan wordt het in de disco's waar jij komt gewoon niet geaccepteerd/gerespecteerd.
Wat zit jij de hele tijd moeilijk te doen joh?
Tha Bomb weet waarschijnlijk ook wel dat het bij ons "in de buurt" wel gewoon gerespecteerd wordt.
Als er jumpstyle gedraaid, gaan er vaak wel aardig wat mensen jumpen. Als dr dan iemand/een groep heel goed bezig is, wordt vaak gewoon ruimte gemaakt. Tuurlijk zullen er mensen die het er belachelijk uit vinden zien, maar er zijn er zeker genoeg die het gewoon prachtig vinden om te doen.
Ik vind het zelf dus altijd wel lache om te doen, zeker met een groep.
Gewoon lekker los gaan op de muziek, vind ik heerlijk vooral op muziek als jumpstyle maar wat snellere hardcore (dan dus niet meer jumpen )
Laatst bewerkt: 29 jan 2007