1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal: Jumpstyle]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EenGespierdeOma, 18 nov 2006.

1. Victor

Victor Guest

Leer jij maar eerst eens correct Nederlands. (K)

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Lees me niet de les voor snoes...(L)

3. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jumpen is in mijn ogen echt wel een dans. Je doet bepaalde passen, dat die dan wat sneller zijn en dat je lekker veel ruimte er bij gebruikt (is vaak wel nodig vind ik zelf :9 ) betekend toch niet meteen dat het geen dans is?
    (In mijn ogen is een dans gewoon een bepaalde reeks van passen die je bij bepaalde soort muziek toepast, op het tempo van de muziek)

Wat jij zegt over het is niet vet om te doen, dat is jouw mening. 20 man staan je uit te lachen? Onzin.
    Dan wordt het in de disco's waar jij komt gewoon niet geaccepteerd/gerespecteerd.

Wat zit jij de hele tijd moeilijk te doen joh?

Tha Bomb weet waarschijnlijk ook wel dat het bij ons "in de buurt" wel gewoon gerespecteerd wordt.
    Als er jumpstyle gedraaid, gaan er vaak wel aardig wat mensen jumpen. Als dr dan iemand/een groep heel goed bezig is, wordt vaak gewoon ruimte gemaakt. Tuurlijk zullen er mensen die het er belachelijk uit vinden zien, maar er zijn er zeker genoeg die het gewoon prachtig vinden om te doen.

Ik vind het zelf dus altijd wel lache om te doen, zeker met een groep.
    Gewoon lekker los gaan op de muziek, vind ik heerlijk vooral op muziek als jumpstyle maar wat snellere hardcore (dan dus niet meer jumpen :+ )

Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dus iedereen die een andere smaak heeft dan jij is retarded?

5. ViperMike

ViperMike Guest

Je vind het niet kloppen dat ik die hip-hop geen dans vind maar wel dat jumpstyle een dans is...hmmmm
    Ik wou er alleenmaar mee zeggen dat als jumpstyle geen dans is, wat kun je dan nog wel een dans noemen? En je word ook niet uitgelachen, ligt er net aan waar je woont. Bij mij in de buurt vinde 9 van de 10 jumpstyle mooi. Ik vind jumpstyle ook wel mooi maar wel te langzaam.

6. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij 10 van de 10 mensen:)

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    yeahh all to me. als je in een boeren gedeelte woont vinden mensen het leuk ja, nou ga je gang:) in een straal van 50 km van mijn huis heb ik in 1 maand 5 mensen zien jumpen ofzo... en dan zonder gein die gasten werden zo de disco uit gebonjourd. kijk dat hoeft dan niet van mij maarja hier vinden de mensen jumpstyle niet zo tof

ja... want de enige muziek waar ik een hekel aan heb is jumpstyle/hardcore dus van de 10 miljoen zijn er 10.000 retarded:+ en de rest heeft dezelfde smaak;)

Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    No offence tegen jullie beide, maar deze 2 posts bevestigen mijn vooroordeel dat elke vorm van Hardcore, Hardstyle, Jumpstyle etc etc, toch het populairst blijft in de dorpen, en in de 'grote' steden nog altijd achterblijft op de andere muziekstijlen..

Die lego mennekes op tv, dat nummer is aanstekelijk, maar dat dansje, oké, het is leuk als je het goed kan, maar ik vind het er toch vaag uit zien..

En wat je zegt over "Hiphop-dans" Darkcore, dat noemt men breakdance ;)

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0

ik ben het hier volkomen mee eens. dus ook meteen de reden waarom het hier dus niet geaccepteerd wordt:)

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ook in de stad zijn zat feesten te vinden waar veel jumpstyle gedraaid wordt, en waar veel mensen jumpen. Misschien moet je eens naar iets anders dan een kroeg?;)

11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom haast nooit in kroegen:) en de enige waar ik weleens te vinden ben is het zelfs te druk om normaal te dansen:+

ik kan zelfs niets eens herrineren wanneer ik voor het laatst jumpstyle heb gehoord in een disco/cafe. en nee dat ligt niet aan de drank:+ want ik weet altijd precies wat ik gedaan heb gedronken heb en wat ik heb uitgegeven:+

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel een kut-excuus voor jou posts....Gast je woont in Huizen! Dat is niet eens een stad te noemen:{

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat het vooral in het noorden gewoon nog niet echt is doorgedrongen. Als ik in de omgeving van rotterdam uitga dan hoor je bijna overal wel jumpstyle, en zie je veel mensen jumpen. Ook ben ik al een paar keer naar een jumpstyle feest in brabant geweest.

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    haha, heb ik huizen een stad genoemd dan? beetje lezen hoor.. ik voel die adem van je gewoon in me nek... overigens huizen is niet zo klein als jij denkt hoor (40.000 inwoners) en in een straal van 50 km kom je dus echt wel steden tegen o.a. amsterdam, almere_0/

Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in een boerengat, jah én?
    Ik ken zat mensen die wel in steden wonen (bv. Nieuwegein, Utrecht, Amersfoort) die jumpstyle wel tof vinden en het wordt ook wel in een aantal tenten gedraaid.

Alsof jumpstyle/hardstyle/hardcore alleen in een plattelands omgevingen wordt gewaardeerd?? Waarom zou dat nu weer zijn? Omdat het toch allemaal asociale boeren, daar past die muziek wel bij?

Als ik in Utrecht ben erger ik me kapot aan mensen die heel stoer rondlopen, net doen alsof ze een of andere hiphop gangster uit Amerika zijn.
    Of zie ik dat verkeerd en ben je dan wel iemand die beschaafd is?

Waar gaat altijd dat gezeur om in jumpstyle/hardstyle/hardcore topics?
    Er kan nooit normaal over de muziek zelf gediscussieerd worden, maar altijd meteen gezeur over het gedrag van de mensen, boerendorpen, racisten (of is het rascisten? tjah kom uit een boerendorp dan kan ik natuurlijk geen ABN typen)

Ik ga toch ook niet in het hiphop dopeness topic zitten zeuren?
    Die topic is zeker helemaal de shit?

Ik hou niet van die muziek, ik heb dat hele topic nog nooit geopend.

16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    :): wil je een knuffel van me :): die gasten die denken dat ze 50 cent zijn zijn idd nog erger ja

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *knuffel* :+
    :b: Zijn we t daar in ieder geval wel over eens.
    Misschien kwam mn vorige post nogal aanvallend over nu ik hem beter teruglees :eek: Zo was het nu ook weer niet bedoeld

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    och ik kan wel tegen een stootje hoor:)

19. ViperMike

ViperMike Guest

Maar dat komt ook vooral omdat hip-hop al jaren bestaat, en in bijna ieder land kennen ze wel hip-hop. Maar al kijk je naar hardcore ofzo, dat kennen ze nog bijna nergens vergeleke met hip-hop. Kwestie van tijd;)

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    blijft toch wennen als je 11 jaar hardcore gewend bent :D

Deel Deze Pagina