Barneveld heeft al minimaal twee keer van Manley verloren, vorige week en ook nog een andere keer die ikzelf ook niet heb gezien. Maar vorige week toen het Taylor - Gerwen was, zei een van de verslaggevers dat er maar 4 spelers waren die van zowel Taylor als Barney op tv hadden gewonnen: Simon Whitlock, John Part, Jelle Klaassen en ook Peter Manley (en dat was de wedstrijd voordat Manley tegen Barney speelde die avond).
Ik moet het nog maar zien of Barney wint. Manley is echt goed op dit moment, alles gewonnen en staat ook terecht in de finale. Banrey laat het nog wel eens afweten op zijn dubbels en de meeste tegenstanders kunnen daar niet van profiteren, maar One Dart wel. Die gooit alles in 1x uit. Scorend was Manley nooit super, maar nu gooit hij die ook nog eens een keer dus Barney zal echt aan de bak moeten. Met zijn uitstraling zal hij geen indruk maken op Manley, die vorige week al won van Barney en donderdag gelijkspeelde. Toen kwam Barney overigens goed weg, want hij stond 7-5 achter, maar kwam terug tot 7-7.
Ik hoop wel dat Barney wint, want die Manley mag ik eerlijk gezegd niet zo maar darten kan ie wel.
Laatst bewerkt: 18 feb 2007