1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Darts] Lakeside 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 4 jan 2007.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Als iemand een filmpje van die 9 darter vind graag hier even posten, heb het helaas niet gezien :'-(:'-(

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die staat er binnen nu en een dag op, dat kan haast niet missen ;)

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Op sbssport.nl kun je hem nu al terugzien. Dat zeiden ze tijdens de wedstrijd tenminste. Was sowieso wel een mooie, is een keer wat anders dan 180, 180, 141. Deze keer was het 174, 180, 147:thumbs:

Ben benieuwd morgen naar de finale, want Manley was ook heel sterk op zijn dubbels, die laat nu echt zien waarom hij One Dart heet. In het begin begreep ik nooit waarom hij die bijnaam kreeg, maar nu is dat wel even anders. Banrey heeft het scorende vermogen en afgelopen donderdag werd het 7-7 in de Premier League, dus het belooft genoeg voor morgen :)

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mooie partij, gelukkig voor mij won Barney. Ik vind dat de beste Nederlandse darter (en op dit moment van de wereld aangezien Taylor van de drank af is en niet goed speelt) en van Gerwen is nog niet stabiel genoeg om een zekerheidje te zijn in de finale. Barney heeft ook nog niet gewonnen, want Manley is een zeer goede speler in vorm. Maar toch denk ik dat Barney wint, aangezien hij er van houdt om te spelen tegen iemand waar hij eerder van verloren heeft. Kan net dat stapje zijn dat hij nodig heeft.

Hij speelde trouwens sterk, maar van Gerwen is de toekomst. Nog een jaar of wat en van Gerwen is de beste speler van de wereld. HIj is echt goed, abnormaal gewoon. Maar Barney is constanter en won daardoor. Morgen gaat hij winnen mits hij zijn normale niveau gaat halen. In de PDC heeft hij nog nooit verloren van Manley, 1x gelijk en de rest was voor Barney.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Barneveld heeft al minimaal twee keer van Manley verloren, vorige week en ook nog een andere keer die ikzelf ook niet heb gezien. Maar vorige week toen het Taylor - Gerwen was, zei een van de verslaggevers dat er maar 4 spelers waren die van zowel Taylor als Barney op tv hadden gewonnen: Simon Whitlock, John Part, Jelle Klaassen en ook Peter Manley (en dat was de wedstrijd voordat Manley tegen Barney speelde die avond).

Ik moet het nog maar zien of Barney wint. Manley is echt goed op dit moment, alles gewonnen en staat ook terecht in de finale. Banrey laat het nog wel eens afweten op zijn dubbels en de meeste tegenstanders kunnen daar niet van profiteren, maar One Dart wel. Die gooit alles in 1x uit. Scorend was Manley nooit super, maar nu gooit hij die ook nog eens een keer dus Barney zal echt aan de bak moeten. Met zijn uitstraling zal hij geen indruk maken op Manley, die vorige week al won van Barney en donderdag gelijkspeelde. Toen kwam Barney overigens goed weg, want hij stond 7-5 achter, maar kwam terug tot 7-7.

Ik hoop wel dat Barney wint, want die Manley mag ik eerlijk gezegd niet zo maar darten kan ie wel.

Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    filmpjes van de 9 darter staan nu trouwens op youtube :)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga vanavond zeker weer kijken en verwacht een overwinning voor van Barneveld. Manley mag dan wel geweldig zijn in het gooien van de dubbel maar als van Barneveld het niveau van gisteren benaderd zal Manley (gezien zijn scorend vermogen) weinig kansen op de dubbels krijgen.

Dat het een mooie, spannende, fijnale mag worden :)

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Je hoop wordt waarheid haha. Het was een slachting, een gemiddelde van 107.9 is abnormaal. Ik kan me niet herinneren Barney ooit zo geconcentreerd te hebben gezien. Sinds hij met die ademhaling bezig is is hij bijna onklopbaar.

Ik mag Manley wel, goeie darter die er een kleine show van maakt. Hij was een genot om naar te kijken, maar die finale was echt bizar saai. Barney was zo goed, dat zelfs in zijn beste vorm Manley niets kon klaarspelen. Zijn finish percentage lag gewoon boven de 50% (dat van Barney op 53%) en dat is gewoon erg goed. Zijn scores waren ook goed, hij zat boven de 100, maar toch verlies je 7-0.

Barney is op dit moment de beste darter van de wereld (omdat Taylor nu niet goed presteerd doordat hij gezond leeft en niet meer drinkt) kijk maar naar de prijzen in 2007 alleen al. Het is februari en hij heeft al 4 toernooien gewonnen. The Man is nu even echt The Man. Iig totdat Phil Taylor weer top is.

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    En totdat van Gerwen constanter wordt, maar dan kan ook nog enkele jaren duren. van Barneveld gaf zaterdag na de halve finale al aan dat er een tijd komt dat hij zijn meerdere zal moeten erkennen in van Gerwen. Het worden in ieder geval mooie wedstrijden de komende jaren tussen deze 2 nederlandse giganten!

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, maar dat had ik ook gezegd een aantal posts geleden. Maar zoals je weet gaat het om dit moment, en op dit moment is Barney de beste van de wereld.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Idd, saaie finale maar wel een mooie winnaar :thumbs:

Tja, Manley.. Hij heeft mooie opkomsten en ook wel gevoel voor humor, dat zit wel goed. Maar de reden waarom ik hem niet zo mag, is zijn onsportieve gedrag op het podium. Hij probeert vaak zijn tegenstander uit zijn spel te halen door veel te praten op het podium en het hoogte punt was vorig jaar tijdens het PDC-WK. Toen praatte hij tegen Adrian Lewis, terwijl die stond te gooien. Lewis stapte toen zelfs van het podium.

Hij straalt ook een bepaalde arrogantie uit vind ik, dan vind ik Mardle veel comischer met het publiek. Het was zelfs zo dat ik in de halve finale voor King was ipv Manley en dat komt niet vaak voor dat ik voor King ben.

Deel Deze Pagina