Nadat mijn vorige 20Gb Samsung mp3-speler vorig jaar is gestolen, ben ik me weer langzaam aan het oriënteren voor een nieuwe. Ik wil dit keer een klasse lager zitten, ik zoek een flash-speler.
Nu heb ik ook eens gekeken naar de Zune, welliswaar een HDD-speler, maar ik vind dat we daar sowieso te lang op moeten wachten. Echter, de zune heeft een functie genaamd de Quick-list waarmee je snel nummers kunt selecteren voor een eigen playlist. Dat is nou echt iets wat ik zoek, want alleen maar sorteren op album of artiest raak ik beu. Nu dacht ik dat dit hetzelfde is als de iPod's "On the go" functie, of is dat wat anders? Ik heb een iPod Nano overwogen, maar ik hoor slechte verhalen over de geluidskwaliteit.
Anyway, om een lang verhaal kort te maken. Ik ben op zoek naar een mp3-speler van rond de 200 euro, met mínimaal 4GB (het liefst toch meer) en het liefst een functie zoals die Quicklist, waarmee ik makkelijk zelf korte playlists kan maken. Misschien dat iemand een tip voor me heeft?
Ik heb op internet gekeken naar o.a. de Meizu of de
iRiver Clix, maar je kunt online zo moeilijk oordelen over de browser-functies. Dus als iemand een van deze mp3-spelers heeft, vertel me er eens wat over!
edit:
Ook interessant:
http://www.mp3shop.nl/product/38933/iriver-x20-8-gb.html Klik om te vergroten...