1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan die IAudio D2 dan ook de 32gig kaartjes gebruiken?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nadat mijn vorige 20Gb Samsung mp3-speler vorig jaar is gestolen, ben ik me weer langzaam aan het oriënteren voor een nieuwe. Ik wil dit keer een klasse lager zitten, ik zoek een flash-speler.
    Nu heb ik ook eens gekeken naar de Zune, welliswaar een HDD-speler, maar ik vind dat we daar sowieso te lang op moeten wachten. Echter, de zune heeft een functie genaamd de Quick-list waarmee je snel nummers kunt selecteren voor een eigen playlist. Dat is nou echt iets wat ik zoek, want alleen maar sorteren op album of artiest raak ik beu. Nu dacht ik dat dit hetzelfde is als de iPod's "On the go" functie, of is dat wat anders? Ik heb een iPod Nano overwogen, maar ik hoor slechte verhalen over de geluidskwaliteit.

Anyway, om een lang verhaal kort te maken. Ik ben op zoek naar een mp3-speler van rond de 200 euro, met mínimaal 4GB (het liefst toch meer) en het liefst een functie zoals die Quicklist, waarmee ik makkelijk zelf korte playlists kan maken. Misschien dat iemand een tip voor me heeft?

Ik heb op internet gekeken naar o.a. de Meizu of de iRiver Clix, maar je kunt online zo moeilijk oordelen over de browser-functies. Dus als iemand een van deze mp3-spelers heeft, vertel me er eens wat over! :)

edit:
    Ook interessant: http://www.mp3shop.nl/product/38933/iriver-x20-8-gb.html :eek:

3. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
  4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil me maandag deze mp3 gaan aanschaffen iemand hier ervaring mee?

5. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff het topic doorkijkt zie je dat die wel goed word gevonden. Alleen vind ik de Iriver S10 veel mooier.

6. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de creative zen vision en dan kan je gewoon via media monkey een playlist maken en dan kan je synchroniseren. Werkt heel makkelijk. Geen gedoe ook op je mp3 om een playlist te maken (kan wel trouwens). 240 euro als ik het goed heb en 30 gig. Ik vind het een geweldig ding.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nog goedkoper zelfs, zag ik net. :) Bedankt voor de tip.

Was hier trouwens niet iemand die de Meizu M6 in zijn bezit had? Ik heb wat reviews en youtube filmpjes bekeken en dat lijkt mij een zéér interessante speler. Voor een prijs van 170 voor 4Gb hoef je het ook niet te laten. Alleen het merk, Meizu, schijnbaar uit China, ik heb er nog nooit van gehoord.

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zal de nieuwe generatie iPod komen? Die zou al eind 2006 eigenlijk al komen, maar daar ging iets mis. Ik heb wat plaatjes gezien van de nieuwe iPod 6G, en het ziet er veel belovend uit.

9. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Ipod Nano met ook de Sennheiser CX300 Witte oordopjes, ikzelf vind deze zeer goed, maar het ligt er echt aan van wat voor muziek je houd. Vooral de bas is erg goed en je moet even wennen aan hoe ze zitten. Maar voor deze prijs zijn het zeker de beste oordopjes die er zijn.

..

Ps : ik had eerst Itunes maar ik heb gehoord dat daar nogal veel kritiek op is, omdat het niet echt geweldig werkt. weet iemand wat ik beter kan downloaden.?

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    heerlijk ding :) super klein, helder schermpje, goed geluid :)
    en ik vond vooral de software super, lekker makkelijk, ID3 tags simpel aan te passen :)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  11. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die een goed programma weet .. ? :'-(
    ben beetje ongeduldig .. ik weet het .. 8)

En oowja, ter aanvulling van me vorige post.
    Als je die oordopjes koopt, zou ik niet voor de witte versie gaan.
    Wit word namelijk snel vies en met zwart of zilver heb je daar minder last van.
    in het begin is wit zeker mooier bij een Ipod, maar dat duurd niet lang. Gewoon voor de Zilvere versie gaan. :thumbs: want het geluid is echt geweldig. :)

12. ViperMike

ViperMike Guest

Ik heb hem nou 2 maandjes ofzo, en ik moet zeggen hij bevalt me goed. Heb er geen nadelen aan gezien.

13. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
  14. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt dat kan..

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dope.

Ik heb nu al een paar jaren die X5L 30 GB, maar merk dat ik hem steeds vaker thuis laat omdat ik me steeds meer begin te irriteren aan met name het gewicht en de grootte van de speler. Verder blijft het een geweldig ding. Nu ben ik dus van plan een D2 te halen, omdat ik nog steeds erg te spreken ben over de kwaliteit van de iAudio speler. Ik heb dan misschien wel momenteel rond de 150 GB aan muziek, maar het gros beluister ik toch niet, en ik merk aan mezelf dat ik in bepaalde periodes toch alleen bepaalde albums luister, en dus denk ik dat 2 GB wel voldoende is. Mocht ik daar dan naderhand alsnog op terug komen, dan kan ik natuurlijk heel makkelijk nog een kaartje van een paar gig kopen, lijkt me ideaal. Ik moet me alleen nog ff verder verdiepen in de innerlijke verschillen qua functies van de D2 en mn huidige X5L, maar ik neem aan dat daar niet zo heel veel verschil tussen zit. (op dingen als dat touchscreen na) Wel wil ik nog ff weten hoe groot de schermpjes zijn in vergelijking.

EDIT: En wat betreft opladen, dat kan alleen via USB? Dat is dan wel weer een nadeel...

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  16. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Kga me weer es een nieuwe mp3 aanschaffen, maar nou zit ik te twijfelen tussen de Creative Zen Vision:M 30 GB ( http://www.mp3shop.nl/product/20880/creative-zen-vision:m-30-gb-black.html ) en de Creative Zen V Plus 8 GB ( http://www.mp3shop.nl/product/37746/creative-zen-v-plus-8-gb.html ).
    bij mp3shop kost de zen V 8gb 199 euro, en de zen vision 30gb 209 euro. voor die 10 euro meer heb ik natuurlijk liever de 30gb, maar ik vraag me af waarom die zo goedkoop is in verhouding tot de 8gb. Is ie kwalitief slechter dan? hij heeft ong. de zelfde specs dus daar ligt t niet aan..

edit: hmm ik zie nu dat de vision pas een prijsdaling heeft ondervonden, dan zal 't er wel niet mee te maken hebben dat deze wat minder goed is ofzo..:+

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    De ZV:M is een populaire speler en al sinds vorig jaar januari op de markt dus vandaar de prijsdaling :) Kan imo nog behoorlijk goed meekomen met de nieuwste spelers al is hij door de HD wel wat groter dan de flashspelertjes van nu (maar ook goedkoper per GB) en het design is daardoor niet meer zo up to date. Verder goede functionaliteit en bediening en fijn schermpje voor video.

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Is deze goed Samsung YP-K5JAB???? Lijkt me wel vet met die de uitklapbare box

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Morgen komt me Cowon Iaudio D2 2 GB!! :) Met hoeveel gb is dat ding maximaal uit te bereiden,want er bestaan toch alleen maar 2 gb sd kaartjes?

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    32 GB volgens mij, maar die zul je niet snel vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina