X360 komt ook uit, en natuurlijk de 10 seconde waarin je je tegenstander kunt vernederen! .. Daarbij Siege lijkt mij het vetste en ik heb mijn muis en toetsenbord al aangeschaft. Volgensmij werkt het cross-systeem alleen nog niet bij deze game, misschien in een update over een tijdje ofzo?
ik weet niet wat jullie zo vet vinden allemaal maar die screens van c&c 3 (ik haal deze game toch op de automatische piloot) vind ik helemaal niet zo geweldig. Je mannetjes kloppen niet in verhouding met auto's en gebouwen, je troepen lijken net Clowns nt als in generals dus kwa graphics vind ik het wel tegenvallen. Ook al die drukke screens met lasertjes en allehande rotzooi bijelkaar bevallen me niet. Ik weet niet of ik het mis heb maar in de vroegere c & c schoten ze ook gewoon met bullets. Het lijkt wel een kermis als ik die screens bekijk. En die mislukte RUPSEN of hoe andere ze noemen, aliens slaan echt alles kwa debielheid. Misschien veranderd mn mening als ik hem heb maar ik deel mijn gevoelens tot op heden ff met jullie.
Check dit filmpje waarin je ziet hoe er van de live vision camera gebruikt wordt gemaakt, heeel vet! http://news.teamxbox.com/xbox/13124/CC-3-Tiberium-Wars-Live-Vision-Trailer/
Vertel dan maar zo snel mogelijk of de units een beetje uitgebalenceerd zijn, aangezien ik een mac heb en dus verplicht op de 360 versie moet wachten.
ik ga hem ook maar op de 360 halen, aangezien ik een zeer rotte videokaart heb.. (256 mb en hij werkt nog niet )
Ik ga toch echt voor de Xbox 360 versie... Ook mijn PC zal deze game absoluut niet trekken ! Volgens mij ligt dan gelijk heel mijn Dorp zonder stroom, als onze PC zoiets gaat proberen op te starten. Zit dus wel te wachten op het deeltje voor op de Xbox 360... Duurt nog lang?
Net even de demo gedaan op de pc. Zag er goed uit en ik denk dat ik deze dan ook zeker wel koop voor de xbox 360.
Precies, een spel als dit speel ik het liefste op de pc, maar onze pc trekt dat laaaaange na niet. Dus ik moet verplicht wachten op de Xbox 360 versie. Maar ik ben uberhaubt al blij dat dit deel op de Xbox 360 komt. Alleen moeten we nog ff wachten. In mei of juni is geloof ik de release. Echt een must-have voor mij
Hij komt officeel op 10 Mei uit hier In Nederland !!!! ik hoop dat er ook in de toekomst een mogelijkheid is om je Toestenbord plus Muis te gebruiken voor de 360 !
Weinig reacties in dit topic voor een goeie Game die er toch wel heel snel aan zit te komen ! niet veel Strategie liefhebbers hier ? Met LOTR was het goed te doen om deze Genre te spelen op de 360 .. en hoop dat ze het weer een stukje beter hebben gemaakt .. plus wat ik wel een minpunt vond is dat je bij LOTR BFME niet echt kon uitzoomen waardoor je niet echt goed overzicht kon houden. Ik kan igg niet wachten op deze game !!
Genoeg RTS liefhebbers op dit forum, maar de mensen die de PC versie spelen zitten al zo'n twee weken in het PC Gaming topic van deze game te ouwehoeren
Zeker wel strategieliefhebbers hier, is één van m'n favorieten. Maar ik heb gewoon niks te zeggen in dit topic, omdat ik weet dat C&C gewoon vet is, en deze vet wordt. En LOTR vond ik niet echt boeiend hoor. Besturing was zeker één van de grote pluspunten, maar eigenlijk stoorden de graphics en de verschillende eenheden me wel.
Ben ik helemaal met je eens .. graphics waren idd onder de maat en de game kon mij ook niet al te lang boeien .. maar daarintegen vond ik de controls zeer soepel gaan ! Diegene die online willen battle'n kunnen me toevoegen \o/