1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    X360 komt ook uit, en natuurlijk de 10 seconde waarin je je tegenstander kunt vernederen! .. Daarbij Siege lijkt mij het vetste en ik heb mijn muis en toetsenbord al aangeschaft.

    Volgensmij werkt het cross-systeem alleen nog niet bij deze game, misschien in een update over een tijdje ofzo?
     
  2. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat jullie zo vet vinden allemaal maar die screens van c&c 3 (ik haal deze game toch op de automatische piloot) vind ik helemaal niet zo geweldig. Je mannetjes kloppen niet in verhouding met auto's en gebouwen, je troepen lijken net Clowns nt als in generals dus kwa graphics vind ik het wel tegenvallen. Ook al die drukke screens met lasertjes en allehande rotzooi bijelkaar bevallen me niet.

    Ik weet niet of ik het mis heb maar in de vroegere c & c schoten ze ook gewoon met bullets. Het lijkt wel een kermis als ik die screens bekijk.
    En die mislukte RUPSEN of hoe andere ze noemen, aliens slaan echt alles kwa debielheid.:lol: :lol:

    Misschien veranderd mn mening als ik hem heb maar ik deel mijn gevoelens tot op heden ff met jullie.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wanneer komt de xbox versie uit dan? Kan zo nergens een duidelijke release date vinden :confused:
     
  4. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht in mei maar ik weethet niet zeker
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    En dit is dan ook precies de reden waarom de pc versie vanavond bij mij in de bus gaat vallen! \o/
     
  7. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel dan maar zo snel mogelijk of de units een beetje uitgebalenceerd zijn, aangezien ik een mac heb en dus verplicht op de 360 versie moet wachten.
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik ga hem ook maar op de 360 halen, aangezien ik een zeer rotte videokaart heb..
    (256 mb en hij werkt nog niet=( =( )
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De PC versie is echt geweldig en hij ziet er ook nog ontzettend puik uit op mijn computer.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga toch echt voor de Xbox 360 versie...
    Ook mijn PC zal deze game absoluut niet trekken :9 !
    Volgens mij ligt dan gelijk heel mijn Dorp zonder stroom, als onze PC zoiets gaat proberen op te starten.

    Zit dus wel te wachten op het deeltje voor op de Xbox 360...
    Duurt nog lang?
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Xbox release date is lastig te vinden, als iemand 'm kan vinden mag je het zeggen :)
     
  12. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even de demo gedaan op de pc. Zag er goed uit en ik denk dat ik deze dan ook zeker wel koop voor de xbox 360.:9
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, een spel als dit speel ik het liefste op de pc, maar onze pc trekt dat laaaaange na niet. Dus ik moet verplicht wachten op de Xbox 360 versie. Maar ik ben uberhaubt al blij dat dit deel op de Xbox 360 komt. Alleen moeten we nog ff wachten. In mei of juni is geloof ik de release. Echt een must-have voor mij
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    lol lampenstad zonder stroom :)
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik vond de pc versie tot nu toe niet zo heel boeiend... dus denk da'k deze maar eens pass...
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt officeel op 10 Mei uit hier In Nederland !!!!

    ik hoop dat er ook in de toekomst een mogelijkheid is om je Toestenbord plus Muis te gebruiken voor de 360 !
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig reacties in dit topic voor een goeie Game die er toch wel heel snel aan zit te komen !

    niet veel Strategie liefhebbers hier ?

    Met LOTR was het goed te doen om deze Genre te spelen op de 360 .. en hoop dat ze het weer een stukje beter hebben gemaakt .. plus wat ik wel een minpunt vond is dat je bij LOTR BFME niet echt kon uitzoomen waardoor je niet echt goed overzicht kon houden.

    Ik kan igg niet wachten op deze game !!
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg RTS liefhebbers op dit forum, maar de mensen die de PC versie spelen zitten al zo'n twee weken in het PC Gaming topic van deze game te ouwehoeren :+
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Zeker wel strategieliefhebbers hier, is één van m'n favorieten. Maar ik heb gewoon niks te zeggen in dit topic, omdat ik weet dat C&C gewoon vet is, en deze vet wordt. ;) En LOTR vond ik niet echt boeiend hoor. Besturing was zeker één van de grote pluspunten, maar eigenlijk stoorden de graphics en de verschillende eenheden me wel.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens .. graphics waren idd onder de maat en de game kon mij ook niet al te lang boeien .. maar daarintegen vond ik de controls zeer soepel gaan !

    Diegene die online willen battle'n kunnen me toevoegen \o/
     

Deel Deze Pagina