[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Redelijk slecht plan was het gewoon niet in bed gaan voor de race, maar wel leuk. :)

De race was aan het begin mooi maar later werd het inderdaad minder.

Maarrrr deze uitslag was absoluut niet verwacht! Echt een super cadeau is het, een hele stoere 1 - 2! \o/

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja ok, maar er is natuurlijk altijd nog zoiets als een tv-gids;)

3. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik viel na 15 rondjes in slaap,
    dat was maar goed ook.

ik vond het wel een leuke race, maar wel een beetje kort.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    @Spirit:
    Ben jij fan van Fisico en Wurz? Best wel grappig om je signature te zien, mijn broertje (NAC Breda fan) is voor Wurz en ik voor Fisico. Wel leuk om ze dan allebei bij 1 persoon te zien, want het zijn nou ook niet bepaald de grote kampioenen dat je zoiets zou kunnen verwachten :D

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ben vanaf vandaag fan van Lewis Hamilton!

geweldige race heeft ie gereden..

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb de race gewoon gemist. :mad:

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De samenvatting: Alonso en Hamilton waren ronduit briljant! \o/

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze waren wat sneller als Kimi en Massa maar ronduit briljant vind ik overdreven (hooguit de start)

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De race was saai, zeker als je net als mij voor Ralf bent lol

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vermaak me wel, hoe gek dat ook klinkt. Maar Fisico doet het gewoon beter dan zijn teamgenoot, vecht voor punten en daar ben ik wel tevreden mee :)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Netjes van Doornbos!

12. JeePee

JeePee Guest

Netjes van RD.

Nog over de race: ik vond de race wel aardig. Het begin was echt genieten met Lewis vs Massa, en ook het einde was mooi, toen Kimi per ronde 6 tiende inliep op Hamilton. Ik had echt gehoopt dat hij hem nog zou pakken. Jammer dat de start zo liep als dat hij liep. Als Lewis daar niet gezeten had was het denk ik de hele race een gevecht tussen Alonso, Massa en Kimi geweest.

Overigens wel stom dat Massa zich erin liet tuinen. Z'n rempunt lag echt 30 meter achter hem, hij reed aan de binnenkant van de baan en hij zat ook nog eens op het stof. Een beetje een A1GP-actie vond ik het. Ik vond het daarna wel jammer dat Kimi niks bij Lewis probeerde, maar het blijkt dat hij met minder vermogen reed vanwege die waterlek in Australië.

Ben benieuwd hoe Bahrein verloopt. Verwacht een 'comeback' van Ferrari. Kan de race overigens niet live zien wegens familiefeest... dan maar op een DVD'tje zetten en de dag erna bekijken :)

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi, met een beetje mazzel zetten ze binnenkort bij red bull hun oogkleppen af en flikkeren ze coulthard en webber op straat. En dan doornbos in een van de auto's zetten.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Renault, tot nu toe de grootste tegenvaller van het seizoen voor mij. Vind trouwens wel dat Kovalainen behoorlijk veel fouten maakt.

15. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Renault is tot nu toe zeker een tegenvaller. Maar heel gek vind ik het niet. Als je je bedenkt dat Fisichella niet veel beter (of slechter) rijdt dan vorig jaar. En Kovaleinen is niet zo goed als iedereen dacht, maar eigenlijk kan je dat ook niet verwachten van een rookie. Hij heeft alleen het nadeel dat ie vergeleken word met Hamilton die rijdt alsof ie al jaren meedoet.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wel erg makkelijk om de schuld weer alleen bij de coureurs te leggen. Ik weet niet of je het je nog kan herinneren, maar Fisichella was gemiddeld ongeveer 0,5 seconden langzamer dan Alonso. Als je nu bekijkt dat de achterstand van Renault zo ongeveer 1,5 seconden is, zou Renault mét Alonso nog 1 seconde trager zijn dan de toppers. Het ligt dus grotendeels wel degelijk aan die auto.

Wat bijna iedereen alweer is vergeten, is dat Fisichella al zijn teamgenoten ruimschoots heeft verslagen en dat waren niet de kleinste jongens. Alleen Alonso was beter, maar dat is blijkbaar het enige wat men nog weet van Fisico, jammer...

Kovalainen wordt alweer direct afgehakt, omdat Hamilton het veel beter doet. Ja, maar vergeet er ook niet bij te zeggen dat Hamilton een auto heeft waarmee je eigenlijk wel minimaal 4e mee moet worden. Hij doet het zelfs nog een stapje beter dan dat en doet het daardoor ook super, 2 races gereden, 2 podiums. Prachtig, maar Kovalainen verdient ook een kans om zich te bewijzen en zijn situatie is toch enigzins lastiger dan die van Hamilton.

Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke kwali.

Meer kan ik niet zeggen, moet met school bezig. :+

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Het was net weer een mooie en spannende kwalificatie :).

Jammer dat Rosberg weer sneller is dan Wurz, het staat inmiddels 3-0 voor Rosberg in de kwalificatieduels. Wel een voordeel voor Wurz is dat ze 10e en 11e starten en dus start Wurz aan de schone kant van de grid. Bovendien is Wurz vrij in zijn benzinekeuze, Roberg niet. Maar ik zal niet ontkennen dat ik Wurz graag de top-ten QLF had gezien, maar ja Fisichella kwam daar op het nippertje nog overheen :mad:.

En ja, Albers, weer langzamer dan Sutil, maar de aansluiting met de anderen is er. Maar op deze manier hebben we volgend jaar geen Nederlander meer in de F1, ben ik bang :mad:.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe laat is de GP morgen?

Bahrein vind ik wel een leuk parcours, heb er zin in!

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    De race zelf begint om 13.30 uur, maar de uitzending van RTL GP: Formule 1 begint al om 12.15 uur op RTL7.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina