Geloof er geen zak van,
Wel dat die technologie er komt maar ik betwijvel of het eind dit jaar al komt en al helemaal of een 130 cm scherm dan voor onder de 1000 euro in de winkel komt.
Want het mag dan goedkoop te produceren zijn,
De ontwikkeling heeft wel degelijk zakken met geld gekost.
En die zijn in het begin nog heel makkelijk terug te verdienen door flinke winst te maken als je de tv's gewoon voor 5000,- in de winkel legt.
En dan nog zal het goed verkopen hoor want het is namelijk: Nieuwer, Moderner, Beterder En Superieurer aan al het andere, En er zijn zat mensen die alleen doorvoor al hun geld neerleggen.
-----------
Even wat anders nu,
Ik heb nu bijna genoeg geld heb voor de LE40M86B, Maar begin mij sterk af te vragen of 40'' niet veel te groot is voor in mijn slaap/game kamer (3,5 bij 3,7 meter)
En voor mijn kijkafstand van amper 2 meter vanuit me huidige gamepositie en 3 meter vanuit me bed voor tv en film.
Wat ik dus eigenlijk wil vragen is, Heeft er hier iemand een 40'' full hd en hoever zit jij er vanaf, wat zijn de meningen van je vrienden en vind je het ook de moeite waard om full hd te hebben?
(Dat is ook nog een vraag waar ik in mijn achterhoofd mee zit:
Is full hd wel de moeite waard nu? Ik heb nu een Xbox 360 en een pc waarop ik enkel internet, En in de toekomst wil ik een upscalende digitale tv decoder en ooit een hd dvd speler voor de 360 en mischien een PS3.)
Alvast bedankt voor de reacties.
Laatst bewerkt: 30 apr 2007