Vergeet Johan Vogel niet..
Ik denk niet dat PSV als die spelers die hierboven genoemd zijn, weggaan kampioen wordt volgend jaar. Hiddink kon goed inkopen, Koeman niet en dat is wat er nu moet gebeuren. Bovendien kan Hiddink beter een team smeden dan Koeman. Ik kan me nog een liedje herinneren dat Hiddink samen met een aantal PSV'ers zong (was in het jaar dat ze zo ver kwamen in de CL) en daarin zag je ook hoe close die groep was. Liedje heette dan ook iets met 'de vriendschap vergeet je niet' o.i.d. Dat soort dingen zie ik Koeman nog niet doen.
Ik denk dat Ajax volgend jaar kampioen wordt. AZ is voor mij pas kandidaat als ze het ook echt een keer zijn geworden, nu heb ik altijd het idee dat ze het toch niet waarmaken. Dat komt overigens niet alleen door afgelopen zondag, want daarvoor had ik dat idee ook al. Maar zondag heeft die gedachte wel flink versterkt.
En aangezien ik dus denk dat PSV en AZ het niet worden, blijft Ajax over.. Maar dan moeten wel al die goede PSV'ers weggaan, anders blijven ze wel kandidaat voor mij.
Laatst bewerkt: 1 mei 2007