1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    tjezus en weggeven, ik was er echt helemaal kapot van. Maarja het is niet anders, als zelfs ik al de hele week zenuwachtig ben wat moeten die spelers wel niet voelen. Het was zo dichtbij, dat bekertje is nu echt alleen maar een mogelijke troostprijs. En weer die playoffs, pffff.

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

gaat om een heel jaar niet 1 wedstrijd :)

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar het was wel mooi, die 1-5:)

Doet me een beetje denken aan seizoen 98-99, waar Feyenoord al kampioen was geworden en met 6-0 verloor van Ajax:+

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is ook gelijk het laatste kampioenschap geweest en ze zullen nog erg lang moeten wachten op de volgende :)

Volgend jaar wordt het weer Ajax aangezien PSV geen speler meer overhoud :cool:

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vreesch, aangezien ik dat al jaren denk over PSV...

2004-2005 (Waterreus, Kezman, Robben en Rommedahl weg)
    2005-2006 (Van Bommel, Ji-Sung Park, Young-Pyo Lee, Bouma)
    2006-2007 (Ooijer, Vennegoor of Hesselink)

Mjah, en al die seizoen zijn de lampies kampioen geweest. Al vraag ik me af hoe ze het vertrek van Alex managen he.;) Alcides is zwaar beperkt vind ik, da Costa kan alleen voetballen met Alex naast zich en Addo gaat weg naar Twente ofzo.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    en nu hebben ze ook koeman, die schat ik toch minder in als het om het opbouwen van een team gaat.
    Ze hebben dit seizoen ook weer veel voetballers die weggaan (ervan uitgaand dat deze weggaan: cocu alex farfan kone). Dat zou in het ergste geval zijn. Dan moet je een heel team opnieuw opbouwen.
    Ik ben benieuwd wie ze gaan aantrekken en of ze er een goed team van kunnen maken.

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vergeet Johan Vogel niet..

Ik denk niet dat PSV als die spelers die hierboven genoemd zijn, weggaan kampioen wordt volgend jaar. Hiddink kon goed inkopen, Koeman niet en dat is wat er nu moet gebeuren. Bovendien kan Hiddink beter een team smeden dan Koeman. Ik kan me nog een liedje herinneren dat Hiddink samen met een aantal PSV'ers zong (was in het jaar dat ze zo ver kwamen in de CL) en daarin zag je ook hoe close die groep was. Liedje heette dan ook iets met 'de vriendschap vergeet je niet' o.i.d. Dat soort dingen zie ik Koeman nog niet doen.

Ik denk dat Ajax volgend jaar kampioen wordt. AZ is voor mij pas kandidaat als ze het ook echt een keer zijn geworden, nu heb ik altijd het idee dat ze het toch niet waarmaken. Dat komt overigens niet alleen door afgelopen zondag, want daarvoor had ik dat idee ook al. Maar zondag heeft die gedachte wel flink versterkt.

En aangezien ik dus denk dat PSV en AZ het niet worden, blijft Ajax over.. Maar dan moeten wel al die goede PSV'ers weggaan, anders blijven ze wel kandidaat voor mij.

Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    PSV is sowieso kandidaat.. Op de een of andere manier komen ze altijd wel weer het lek te boven en staan ze er gewoon weer het volgend seizoen. Het wordt wel een spannend seizoen volgend jaar en ik denk dat AZ ook weer tot het einde mee gaat strijden.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wie zegt dat Koeman dat team dan gaat samenstellen?

10. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    liverpool - chelsea 1 -0 yes laat dat zo maar blijven ben niet zon chelsea fan

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wie wel dan? Ik heb tot nu toe nog geen Nederlandse Chelsea liefhebber ontdekt :+

12. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    meestal zijn al die kleine kinderen van : ooh robben robben enzo

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Duikelaar:+

Bijna penalty's!

EDIT/

Jup...penanties

Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  14. Cybercon

Cybercon Guest

Chel$ki eruit! \o/ \o/ _0/

Mijn god wat heb ik vandaag weer genoten van het geweldige Liverpool publiek. Dit noemen we nou eens liefdevolle supporters _O_ Heerlijk dit Pool gaat verdiend door mede dankzij geweldig keeperswerk van Reina _O_.

Oh ja de 'matchpoint' die werd benut door Kuijt :)

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2007
  15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Kippenvel_O_

Crap...die gifjes zijn er snel

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Liiiiiiiiiiiiiverpooooooooool! Liiiiiiiiiiiiiiiverpooooooooooooooool!!!!!

CHELSEA FC, YOU AIN'T GOT NO HISTORY!!!!

\o/

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep,en die penalty, dat is gewoonweg magistraal getrapt van Kuyt....
    Hoed af voor dirk dat hij hem meevoets gegeven heeft.

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool/Kuyt had het al veel eerder kunnen beslissen, maar een mooie overwinning is het wel

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, beter dit. En vooral als ze die Premier League niet winnen. Gaat Mourinho naar Real Madrid!

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Daar wil ik hem niet eens, heb een hekel aan die vent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina