@Goiz
Tijdlijnen is niet zo'n vreemd idee eigenlijk. En verscheidene ontwikkelingen in de wetenschap en docu's op Discovery Science laat zien dat men steeds meer en meer die kant op aan het gaan is. It's only a matter of time.
Daarnaast zijn mijn herinneringen geen dromen aangezien ze niet naar boven komen tijdens het dromen in de nacht nog tijdens eventuele dagdromen.
Ik ontwijk niks aangezien ik het groter bekijk dan alleen de Aarde en beperkte visies van anderen. Daarnaast maak ik duidelijk onderscheid tussen God, De Bron whatever en de kerkelijke verzonnen god die aan alle kanten rammelt. De daadwerkelijk God heeft het hele universum geschapen en niet alleen de Aarde en daar behoren ook aliens bij. Alles binnen het universum is op natuurlijke wijze ontstaan, aangezien alles wat natuurlijk is god is is het niet zo vreemd. Maar zoals ik blijf zeggen als men niet kijkt naar wat god echt is blijven ze met hun kop in het zand zoeken naar iets wat er niet eens is en blijven kijken naar de mens gemaakte illusies.
Maar omdat jij zo'n lui varken bent dat niet wilt lezen wat men in discussies zegt zal ik wat stukjes quoten. Wellicht dat je dan in je kop kan krijgen wat mijn visie is en waarom in mijn ogen God dus wel aliens en alles gecreeerd heeft. Want ja...hoe kun je discusieren als je niet eens poogt te lezen en begrijpen en maar je eigen bevooroordeelde visies vast te klampen.
met als vervolg
En de reden dat ik de indruk wek denigerend te doen naar wetenschap is omdat de wetenschap ook niet alle antwoorden heeft ondanks dat velen het geloof hebben dat het dat wel doet. En daarna is het hypocriete om dat te zeggen want men doet net zo denigerend naar anderen en denken alle antwoorden te hebbent erwijl ze net zo weinig weten.
@Svennies.
Geloof is 1 van de vele redenen waarom mensen conflicten onderling hebben. Als je denkt dat geloof het enige is dan ben je als een paard met oogkleppen op. En waarom? Dat staat al in deze reactie.
Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2007