Dan kan ik het gewoon niet verder uitleggen. Het moet in ieder geval niet té serieus opgevat worden en men moet weten dat ik enigszins nog zó bij mijn verstand ben dat ik Feyenoord niet
letterlijk met eerste divisionisten vergelijk. Sleutelwoord is in ieder geval 'principe', kijk zelf maar of je nog moeite wilt doen me te begrijpen.
Klopt helemaal, maar speculatie gebeurd aan de hand van feiten. Het is voor Feyenoord gewoon niet mogelijk om op dit moment al (veel) zekerheid te bieden dat ze kwalitatief in orde zijn volgend jaar. Ze kunnen dan misschien wel een trainer toezeggen, maar zou jij daar dan al je vertrouwen insteken? Zoals Feyenoord er nu voorstaat is het niets beter (ook niet slechter) dan Heerenveen, Twente, Groningen en Roda JC. Feyenoord is wél een club die makkelijker de sprong naar de top weer zal gaan maken. Neemt echter niet weg dat het aanzien van Feyenoord zoals het momenteel is vele malen minder is dan de kampioen.
Tuurlijk is die basisplaats misschien niet zeker bij PSV, maar het lijkt in mijn ogen niet op te wegen tegen de rest. Tenminste, als ik een speler was van voorheen AZ en nu Ajax, wil ik sowieso ongeveer op hetzelfde niveau terecht komen. Nogmaals, zover zie ik Feyenoord
nóg niet en die zekerheid kunnen ze ook
nóg niet geheel bieden.
Klik om te vergroten...