1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Perez zou twijfelen tussen PSV en Feyenoord en volgende week zijn keuze bekend maken. Weet niet of dat trouwens ook in het bericht staat van VI, maar zo zijn de geruchten. Hoop in ieder geval dat hij naar PSV komt. Ik mag hem opzich wel en het is gewoon een goede speler.

Overigens heeft PSV ook aangegeven het liefst nog een aanvallend ingestelde speler te halen. De namen van Nillson en Perez vielen. Als Farfán of Koné weggaat komt er ook nog een alternatief, maar daar laten ze het bij.

Zou wat zijn als Perez voor Feyenoord zou kiezen trouwens. :emo:

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat raar zijn? Omdat Feyenoord 1 slecht jaartje heeft gedraaid? kom op zeg.
    En de keuze: Basisplaats en belangrijke rol vs CL en grote concurrentie dus eventuele bankzitter.

Het zou me niet verbazen als ie naar Feyenoord ging. Maar het kan allebei natuurlijk.

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vergeet tegen de muur tuffen niet! }:]

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En jij denkt dat er veel perspectief is voor Feyenoord volgend jaar? Het zal niet veel beter gaan denk ik eigenlijk. Ik kan ook een andere keuze bedenken: Naar een club waar het nu stikt van de problemen en de sfeer niet 100% blijkt te zijn, of naar een club die een aantal keer op rij nu kampioen is geworden, als (één van de) beste clubs van Nederland wordt gezien en waar de sfeer erg gemoedelijk en goed blijkt te zijn?

Misschien is Feyenoord een goede keuze als je kijkt naar de rol die je krijgt, maar een speler wil denk ik wel iets meer. Met jouw redenatie kun je ook naar RKC of ADO gaan, want wedden dat hij daar dan ook iedere wedstrijd speelt en belangrijk zal zijn?

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Perez had bij Ajax gewoon pech dat hij Sneijder voor zich had, dat zou hij bij PSV niet hebben dus ik denk wel dat hij daar een goede kans maakt om basis speler te worden

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Afellay, Aissati en Mendéz zijn concurrenten voor zijn positie (aanvallende middenvelder). Ik denk niet dat Perez naar PSV gaat als linksbuiten, da's niet echt zijn rol, vind ik.

7. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergelijkt Feyenoord met Ado den Haag? :x Feyenoord is nog altijd een topclub en zouden Makaay en Perez naar Feyenoord komen zou de helft van het probleem al opgelost zijn. Dan nog een verdediger en ze doen weer mee om de prijzen. Overigens zou het erg dom zijn naar PSV te gaan, omdat hij juist bij Ajax weggegaan is omdat die ontevreden was dat die geen basisplaats kreeg. Bij PSV zou die hetzelfde probleem krijgen dus ik zou het zelfs heel logisch vinden zou die naar Feyenoord gaan..

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar er kunnen hem misschien wel beloftes gedaan worden, bijvoorbeeld een bepaalde trainer die komt, of andere spelers. e.d, met een paar goede aankopen zit feyenoord volgend jaar gewoon weer in de top, maar dan moeten die wel gedaan worden natuurlijk.
    En dat van rkc/ado slaat natuurlijk nergens op. Feyenoord is nog steeds een van de mooiste clubs van Nederland. En ik ben het met je eens het gaat nu slecht met Feyenoord, maar dat kan ook weer een uitdaging zijn, als je een van de dragende spelers wordt die Feyenoord er weer bovenop helpt maak je jezelf onsterfelijk in Rotterdam-zuid.
    Maar geen van ons kan in Perez zijn hoofd kijken, er zijn honderden redenen die ervoor zorgen dat hij ze keuze maakt.

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind dat juist wel zijn rol. Perez is een aanvaller die veelal als middenvelder wordt gebruikt.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Snappen jullie mijn punt van RKC en ADO nou echt niet? Ik kan ze natuurlijk niet met Feyenoord vergelijken, maar het ging even over het principe van de redenering van Nitram.

Jullie zeggen nu wel dat het met een paar aankopen wel goed zit. Eerst moeten ze die aankopen maar eens doen. Perez die gaat NU beslissen en er is totaal nog geen zekerheid bij Feyenoord op het moment. Wat jullie zeggen zijn alleen maar speculaties en het kan net zo goed de andere kant opvallen zodat Feyenoord volgend jaar weer hard moet strijden om de vijfde plaats maar te halen. Denk je dat dat aantrekkelijk is voor een speler om bij zo'n club te tekenen?

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik snap jouw punt niet, want hij slaat gewoon nergens op. Natuurlijk wil Perez op hoog niveau spelen, en let op het woord spelen, hij wil niet op de bank zitten dat heeft hij bij Ajax laten zien. En er zit een enorm verschil tussen Feyenoord en ADO..

Maar zoals ik al zei, Feyenoord heeft inderdaad problemen, en ze moeten inderdaad nog aankopen doen maar dat wil nog niet zeggen dat feyenoord een degradatie kandidaat is zoals veel mensen doen vertellen.

Hoe dan ook, geen van beide van ons weet wat Perez is aangeboden, misschien heeft Koeman hem een basisplaats aangeboden, misschien ook niet.
    En wellicht heeft Feyenoord hem dingen laten zien waardoor hij vertrouwen krijgt. Maar het is gewoon een feit dat hij meer kans op een basisplaats bij Feyenoord heb dan bij PSV. Maar het is maar net wat je wil. En geen van ons kan in zijn hoofd kijken.
    het is speculeren zoals je al zei en daar is dit forum voor bedoelt :)

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Feyenoord zal wel flink moeten ingrijpen in de defensie uiteraard. Als je het nu kijkt.

Tiendalli - Vlaar - Bahia - Drenthe.

Drie youngsters en een beperkte Braziliaan. Daar win je de oorlog niet mee. Feyenoord heeft gewoon een type Stam en Alex nodig. Zo'n type die je 's nachts niet wilt tegenkomen. Zoals John de Wolf ook vroeger in Rottedam.

Dan kan je nog wel zo'n goede aanval kopen, maar de aanval begint bij de defensie.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, verdediging is het zwakste punt van Feyenoord.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dan kan ik het gewoon niet verder uitleggen. Het moet in ieder geval niet té serieus opgevat worden en men moet weten dat ik enigszins nog zó bij mijn verstand ben dat ik Feyenoord niet letterlijk met eerste divisionisten vergelijk. Sleutelwoord is in ieder geval 'principe', kijk zelf maar of je nog moeite wilt doen me te begrijpen. :9

Klopt helemaal, maar speculatie gebeurd aan de hand van feiten. Het is voor Feyenoord gewoon niet mogelijk om op dit moment al (veel) zekerheid te bieden dat ze kwalitatief in orde zijn volgend jaar. Ze kunnen dan misschien wel een trainer toezeggen, maar zou jij daar dan al je vertrouwen insteken? Zoals Feyenoord er nu voorstaat is het niets beter (ook niet slechter) dan Heerenveen, Twente, Groningen en Roda JC. Feyenoord is wél een club die makkelijker de sprong naar de top weer zal gaan maken. Neemt echter niet weg dat het aanzien van Feyenoord zoals het momenteel is vele malen minder is dan de kampioen.

Tuurlijk is die basisplaats misschien niet zeker bij PSV, maar het lijkt in mijn ogen niet op te wegen tegen de rest. Tenminste, als ik een speler was van voorheen AZ en nu Ajax, wil ik sowieso ongeveer op hetzelfde niveau terecht komen. Nogmaals, zover zie ik Feyenoord nóg niet en die zekerheid kunnen ze ook nóg niet geheel bieden.

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog een prijs dan ofzo8).

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, we hadden de fairplay prijs al he :+

17. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had de loden leeuw ook gewonnen!!

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik het helemaal met je eens, Feyenoord is nu zeker geen kampioen maar zoals je al zei, een club als Feyenoord zal vele malen sneller weer bij de top zitten dan dat een Twente,Heerenveen of Groningen zal doen. En ik weet het bijna wel zeker dat Feyenoord wel weer terug aan de top komt, maar zeker niet volgend seizoen. Er moet gewoon aan een team gebouwd worden.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als die naar PSV gaat ruilen we voor Aisatti, gaat die naar Feyenoord ruilen voor Guzman. van Geel is de laatste tijd goed bezig, ik denk niet dat hij hem voor een prikkie verkoopt aan een directe concurrent :)

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja nou is het met zwolle wel altijd echt erg! Afgelopen seizoen kwam er ME in het stadion..

Maar waarom zouden er ajax supporters op onze tribunes moeten zitten? Ga toch lekker met die combi regeling haha \o/:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina