Je kan niet meer op straat lopen zonder neergestoken / neergeslagen / beroofd / uitgescholden te worden ?
Maar ik vind niet dat het aan de buitenlanders ligt ... ik ken Marrokanen en Turken die nog aardiger zijn dan die *echte* Nederlanders
Ik hoor soms meer Nederlanders schelden en slaan dan hun
Maarja mensen moeten toch aan iemand de schuld geven dus zij zijn het
Als een buitenlander iemand vermoord .. nieuws en je hoort er nog een maand over maar als een *echte* Nederlander het doet ... maximaal 1 weekje
Maarja ik hoor het ook niet echt op het nieuws ... ik zie het zelf op het Zuidplein / In de bus / In de Metro / Spijkenisse / Dordrecht en zelfs kleine dorpjes Maar wat doe je eraan he... Zeg er iets over en je hebt nog ongeveer 5 seconden te leven Je kan ook niet met je I-Pod of Zune ergens rondlopen dan gebeurt hetzelfde Of als je met de verkeerde houding rondloopt
Ook ziek vond ik dat die gasten ingespoten werden met HIV ziekelijk! Dat doe je toch niet!!!
Maare zou het niet handiger zijn als iedereen ophoud met geweld en schelden ? Dan hebbe wij ook niks meer om over te zeiken Maarja dan kunne we ook geen forums ermee volposten
Laatst bewerkt: 11 jun 2007