1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oh please.... zo Hollands om over zoiets te zeiken. Ik zou haast een afgezaagde -weet je hoe kut het in Afrika wel niet is- opmerking maken.

Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het maakt niet zoveel uit dat er steeds meer knaapjes rondlopen die graag minderheden in elkaar slaan om zo indruk te maken op hun vrienden? Die graag net zoals een 'echte G' drugs dealen, pistolen bij zich hebben etc. ?

Ik vind het een niet al te beste ontwikkeling.

3. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Ja we weten dat het in Afrika slecht gaat en geven geld eraan maar Nederland gaat ook naar de klote... zou het niet leuker zijn op de straten als iedereen een beetje beleefd tegen elkaar is ? :D

4. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn ook altijd zo stoer als ze het doen ... komt er een agent langs en ze rennen ... als ze zo stoer zijn hoezo blijven ze dan niet staan :{

Maar waar kan het aan liggen ??? Niet aan de games want je ziet niet iedereen die Gears of War heeft gespeeld een kettingzaag aan een machinegeweer lijmen en over straat gaan wandelen :p

Ook niet de films denk ik .. beetje zelfde reden als de games..

Denk dat ze het van andere mensen aanleren :D

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  5. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon keihard terug meppen die gastjes... tegen mij hoeven ze niet stoer te gaan lopen doen. en ik vind het zelfs leuk als ze het nog eens doen wanneer er een aantal maatjes van ze bij staan. dan zien ze gelijk dat ze de verkeerde zijn tegen gekomen (leer moment voor hun misschien). ik blijf gewoon altijd rustig en laat ze denken dat ze me kunnen slaan en dat ze het kunnen winnen totdat ze proberen te gaan slaan en dan hebben ze al een vuist recht op hun gezicht. op zo'n moment boeit het me ook eigenlijk vrijweinig of ik ze heel veel pijn doe. Ik ben zeker geen agressief persoon in tegen deel zelfs. Maar als ik niks doe, doen ze het de volgende keer wel bij een ander die het dan iets minder leuk kan ervaren.

6. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0

Jep de meerderheid wint altijd :b: Alleen pakken ze je maar als je met 4 andere loopt .. nah liever niet }:] Stoer zijn ze echt hoor :thumbs:

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Eigenlijk zou je misschien eerst de oorzaak moeten vinden van waarom het de laatste tijd opeens zoveel gebeurt, vaker dan vroeger. Dan kun je daar misschien een oplossing voor bedenken. Waarom is het nu meer dan vroeger, slechte opvoeding/scholen had je vroeger waarschijnlijk ook al wel maar werd er niet zoveel gescholden en bedreigd. Misschien tv-programma's? Maar zou dat dan het enige zijn?

Oplossing voor het Openbaarvervoer zou misschien de zogenaamde OV-agent zijn, elke bus zou er dan 1 of 2 moeten krijgen. Die moet dan bij elk scheldwoord of elke dreigende opmerking direct een bekeuring uitdelen. Het klinkt kinderachtig, maar het zou misschien best wel een hoop jongeren kunnen afschrikken. Bij voetbalwedstrijden is het shirtje uittrekken na een doelpunt ook al bijna verbannen, doordat er steeds gele kaarten worden getrokken. Het kan dus wel helpen..

8. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ideetje : Zullen we een website maken met een petitie erop :p Voeg me maar toe op MSN : RayRipper92@hotmail.com of Xbox Live als je het een goed idee vind :) Of een website kan bouwen

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Het schelde zal toch wel mee vallen. Werd altijd al gedaan denk ik. Vooral vloeken werd veel gedaan. Heb een vader die heel veel vloekaanvallen heeft. Ik krijg zelf juist het idee dat het vloeken bij de jeugt minder op geworden. Scheld woorden worden dan weer wel meer gebruikt, maar al en al zal het denk ik niet veel erger of beter zijn geworden....

10. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Minder erg dan vroeger ... ben blij dat ik pas 15 ben dan :x

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook nogal Hollands om over 'die arme kindertjes in Afrika' te zeiken, dus ik ben blij dat het woordje 'haast' er nog tussen stond. Problemen bestaan op verschillende niveaus, en de grote problemen maken niet dat de kleinere geen oplossing nodig hebben, hoewel ik het probleem dat in de beginpost wordt geschetst ook nogal zwaar overtrokken vind.

Het punt is dat telkens als er een negatieve ontwikkeling is in de samenleving, het onmiddellijk opgeblazen wordt tot één of ander populistisch LPF verhaal. Als ik de verhalen zo lees krijg ik de indruk dat ik niet meer naar de Albert Heijn kan gaan zonder beroofd, in elkaar geslagen, uitgescholden en neergestoken word. Wat een bullshit allemaal.

Natuurlijk lopen er niet zulke lekkere figuren rond in dit land, maar het is echt niet zo dat er nu een spectaculaire groei in criminaliteit plaatsvindt die het maakt dat ik geen stap meer op straat kan zetten zonder van alle kanten te worden belaagd door hangjongeren.

Zinnen als 'je kan een bus niet meer in zonder...' zijn hier een perfect voorbeeld van. Ik heb in al die jaren in de bus nog nooit iets meegemaakt waarvan ik me zorgen ging maken over de welgesteldheid van de 'normen en waarden' in dit land. En 'al die' drugsdealers? Ik weet niet of het komt dat ik rechtschapenheid uitstraal, maar iemand heeft me op straat welgetelt één keer drugs aangeboden. Na 'nee' te zeggen ben ik gewoon weer doorgelopen. Je kunt dan wel zeggen dat het 'om het principe' gaat, maar ik ben ervan overtuigd dat het ook is wat je er zelf van maakt.

Ik hoorde een keer op Radio 1 wat straatinterviews in Venlo, waarin de reporter aan Geert Wilders-stemmers naar de motivatie voor hun stem vroeg. Er kwamen allerlei wilde verhalen als 'je kunt tegenwoordig de straat niet meer op zonder in elkaar geslagen te worden door buitenlanders'.

Ik weet niet in wat voor boksring die gasten leven, maar het is juist dit soort gezeik wat me zo tegen staat in Nederland. De hele tijd maar dat eindeloze gezeur over 'de verharding van de maatschappij', 'het wordt telkens erger', 'die buitenlanders', 'je kunt tegenwoordig de straat niet meer op zonder [vul hier een onmenselijke en uiterst bloedige misdaad in]'. Ik denk dat als we daar eens mee ophouden dat het er al een stuk zonniger uitziet.

12. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet meer op straat lopen zonder neergestoken / neergeslagen / beroofd / uitgescholden te worden ?

Maar ik vind niet dat het aan de buitenlanders ligt ... ik ken Marrokanen en Turken die nog aardiger zijn dan die *echte* Nederlanders :thumbs:
    Ik hoor soms meer Nederlanders schelden en slaan dan hun |:-
    Maarja mensen moeten toch aan iemand de schuld geven dus zij zijn het
    Als een buitenlander iemand vermoord .. nieuws en je hoort er nog een maand over maar als een *echte* Nederlander het doet ... maximaal 1 weekje

Maarja ik hoor het ook niet echt op het nieuws ... ik zie het zelf op het Zuidplein / In de bus / In de Metro / Spijkenisse / Dordrecht en zelfs kleine dorpjes :eek: Maar wat doe je eraan he... Zeg er iets over en je hebt nog ongeveer 5 seconden te leven =( Je kan ook niet met je I-Pod of Zune ergens rondlopen dan gebeurt hetzelfde :x Of als je met de verkeerde houding rondloopt =(

Ook ziek vond ik dat die gasten ingespoten werden met HIV :'-( ziekelijk! Dat doe je toch niet!!!

Maare zou het niet handiger zijn als iedereen ophoud met geweld en schelden ? Dan hebbe wij ook niks meer om over te zeiken :) Maarja dan kunne we ook geen forums ermee volposten :+

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Die indruk wil de gemiddelde zeikerd klaarblijkelijk wekken, ja.

Vreemd, ik heb al verschillende merken MP3-spelers meerdere malen op straat gedragen en ik leef nog. Ik zie het punt niet helemaal.

En wat heeft dat er invredesnaam mee te maken?

14. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0

Ik wou het over dat laatste (Mensen ingespoten met HIV) hebben omdat het ook gewoon Asociaal! is.... Ook een voorbeeld hoe misselijk en Asociaal! de wereld word :)

Ja MP3 spelers ... maar ik ga heus niet met mijn I-Pod Video van 500 euro in de straten van Rotterdam dansen :mad: En als ik een Zune zou hebben ook al niet) Ben nooit bestolen maar ik zou zeggen dat ze alleen stelen op die gelegenheden zoals dat je alleen op een metrostation staat om 7 uur ofzo
    Want als je met een groepje ben durven die 'stoere' jongens niks meer O-)

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar Winschoten is sowieso een klasse apart:)

16. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Geluksvogels :lol:

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

ben ik het mee eens :)

18. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja (ik denk) dat Limburg en Groningen wel wat minder bevolkt zijn dan Zuid Holland enzo

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

20. RayRipper92

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina