Tja ik ben gewoon trots op me vader en heb veel respect voor hem en in sommige gevallen kijk ik tegen hem op. Seu me
Iemand vraagt om aan te komen. Hij specifiseerd niet hoe en wat hij precies wilt. Je kan dan geen fatsoenlijk antwoord geven. Mijn antwoord was in dat geval niet serieus bedoeld en gaf hem gewoon de meest simpele manier om aan te komen en dat is door vet op te bouwen en als het ware "dicht te groeien".
Het voedings aspect heb ik altijd apart gevonden. Van wat ik begreep heeft je lichaam koolhydraten nodig. Maar dit zijn vrij weinig net genoeg om te zorgen dat je geen hoofdpijn krijgt en. Daarnaast moet je uitkijken met hoeveel je tot je neemt want dat wat je niet verbrand wordt omgezet in vet. Eiwitten geven zuren die spieren e.d. genezingsproces stimuleren en verbrand het lichaam snel. Je kan er ook redelijk veel van eten zonder bang te zijn dat je veel aankomt qua gewicht. Vetten zijn je reserves en heb je alleen de gezonde varianten van nodig zoals bij bepaalde vissen. Om af te vallen moet je dus zo min mogelijk Koolhydraten eten en meer eiwitten. Zodoende heeft je lichaam weinig tot geen koolhydraten te verbranden en kan het bijna meteen aan je vetreserves beginnen.
Qua eetschema's zijn er ook weer tig mogelijkheden. Zo kun je 6 maaltijden op een dag nemen niet groter dan je vuist. Of je eet veel in de ochtend en dan steeds minder aangezien je overdag meer verbrand dan in de avond. En weet ik wat nog meer mogelijk is.
Zelf eet ik op het moment om 7 uur een klein bakje kwark en 1 glas grapejuice welk door zijn zuren de maag laat krimpen en je gewoon minder kan eten na een week tijd. Om 9 uur 1 snee brood met 2 eieren zonder eigeel. Vervolgens om 12.30 weer en om 5 uur een half bord normaal warm eten. En tussen door veel water drinken om opgeslagen vloeistoffen en gifstoffen uit het lichaam te krijgen. Daarnaast sport ik op het moment 2x in de week en verlies 1kg per week en de benodigde spiergroepen worden sterker.
Die vraag begrijp ik niet helemaal.
Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2007