[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
  2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dat hij gecrasht was inderdaad, bedankt voor het filmpje. :)

Ik denk niet dat Prodrive al gelijk voor de titel gaat, herinnert me direct aan BAR in '99. :emo:

3. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- Mooie actie van Albers net... :emo:

4. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ja zeg dat wel, de benzineslang meegenomen en dan is de auto kapot :emo:

5. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    best triest ja, CA is echt de clown van 2007

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd, ik denk niet dat we hem nog terug zien volgend jaar. Of hij moet ineens een paar geweldige races rijden en misschien punten scoren.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar dat doet hij niet. Hij heeft nog totaal niets gepresteerd.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een waanzinnig stomme fout van Albers zeg, mijn god. Ok, het was een zootje bij de pitstops, maar hij rijdt zelf weg terwijl de lollypop man er nog steeds staat. Denk dat we Chris volgend jaar niet meer terug zien. Mooie een goede race van Raikkonen, erg knap en leuk voor hem. Hamilton, tja wat kun je daar nog over zeggen. Op een slechte dag word hij nog steeds 3e. McLaren heeft gewoon de foute strategie gekozen, erg jammer. Maar desondanks weer een foutloze race van Hamilton. Die actie met Kubica was echt heel tof, wat een talent. Wat een mooie actie van Hamilton. Alonso, weer een race met veel fouten en veel frustratie. Alonso zit niet goed in z'n vel, het gaat echt niet lekker. Wel een hele mooie inhaalactie op volgens mij Heidfeld, heel erg mooi. Damn zeg, Alonso heeft weleens meer van dit soort lef acties. Toen ook in de 130r op Suzuka met Schumi. Vond het verder een hele saaie race.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die inhaalactie op Heidfeld was inderdaad schitterend!

10. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Punten scoren in die zeepkist? dan moet echt iedereen uitvallen, of heel erg veel regen en geluk, maar dat lukt Sutil dan misschien, Albers is volgens mij al helemaal geen regen coureur.

De Spyker was maar liefst 3 seconden langzamer dan de kop in de eerste kwalificatie sessie, dat is echt veel te veel. De directe concurrentie is zelf bijna een volle seconde per ronde sneller.

Daarnaast verneukt Chris het altijd wel weer voor zichzelf, van mij mag hij direct vervangen worden, veel slechter kan het toch niet meer worden als je nog niet eens een pitstop normaal kan uitvoeren, dan hoor je toch niet thuis in de F1.

Hoe hij wegreed met die hele tankinstallatie, en dan nog zo stom zijn om niet om te kijken en te stoppen, nee gewoon vol gas de pits uit, waar waren zijn gedachten gebleven? bij Sutil? (ik moet Sutil bij houden, ik moet Sutil bijhouden!!! he, de lolliepop beweegt..SNEL GAS GEVEN)

zwaar triest...

Albers zijn reactie op het gebeuren zegt mij ook meer dan genoeg "Ik weet niet waarom, maar ik reed gewoon weg."

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vond het wel een redelijk spannende race, maar dat was misschien vanwege de gevechten van Fisichella met Alonso :)

Ferrari oppermachtig, wat goed was voor de spanning in het WK.

Kubica heeft een mooie rentree gemaakt. Misschien dat hij nu echt los begint te komen bij BMW en nu ook Heidfeld af en toe de baas kan zijn. In het begin van het seizoen lukte dat nog wat minder goed. Nu alleen nog wat minder arrogant richting de pers worden, dan is ie helemaal top :)

Ik vond McLaren vandaag gewoon slecht, niet alleen Alonso, ook Hamilton. Die is op 32 seconden achter de Ferrari's gefinished en maar 9 seconden voor Kubica. Alonso klimt van de 10e op naar slechts een 7e plek, dat heb ik toch wel eens beter gezien met coureurs in een top auto. Ze hebben duidelijk terrein verloren t.o.v. Ferrari en BMW en of dat alleen aan de baan lag, zal volgende week blijken.

Iets minder opvallend misschien, maar Barrichello reed ook dramatisch. Zelfde strategie als Button, maar finisht op een straatlengte achter Button terwijl Button een punt pakt. Beide waren 12e en 13e gestart, dus Barrichello heeft het niet goed gedaan met zijn 11e plek op een ronde achterstand.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb de race helaas niet kunnen zien, weet iemand hier of vanavond tijdens RTL GP een samenvatting wordt uitgezonden?

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel ja. :)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Met Ferrari zit 't volgens mij zo. Als ze van de kop weg kunnen rijden, krijg je ze daar niet meer weg. Nu had McLaren natuurlijk een slechte strategie, maar Hamilton nooit of nagenoeg niks in op de Ferrari's. Dus ze moeten gewoon zorgen dat ze voor de Ferrari's kwalificeren.

Over de race zelf dan.

Alonso, ik vond 'm echt bagger rijden! Hij probeerde elke keer op dezelfde plek zijn tegenstander voorbij te rijden. En elke keer via de buitenkant, wat gewoon niet lukt! Echt, hoe vaak heeft hij het daar geprobeerd? 6, 7 keer? Dan snap je toch dat dat niet werkt? En ook nog 's een aantal stuurfouten etc.
    Over Raikkonen en Massa kan ik niet veel kwijt, behalve dat Raikkonen door een goede pitstopstrategie voor Masssa op de baan kwam. En Massa flink balen natuurlijk!
    Wat er over Spyker is gezegd hoef ik vast niet te herhalen, bagger!
    En inderdaad, Hamilton gewoon nog 3e! Geniaal. Maar had 't nog genialer gevonden als Kubica daar gestaan had, voor Hamilton. Even leek het daar op, maar na een pitstop en inhaalactie niet meer. Was toch erg mooi geweest.

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    In Alonso's geval is het wel logisch dat hij het aan de buitenkant probeerde omdat in de meeste gevallen de binnenkant werd verdedigd. Dan kun je natuurlijk er achter blijven rijden of het gewoon wagen, ik denk niet dat hij echt een keuze had in die gevallen.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Op het einde verloor Alonso zelfs terrein op Fisichella, die 4 seconden uitliep. Heel McLaren heeft het gewoon slecht gedaan, want 32 sec achter de Ferrari's eindigen en maar 9 voor Kubica, is ook niet zo best van Hamilton.

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg dit slaat echt helemaal nergens op :9

Of ze wel of niet voor de Ferrari's kwalificeren zegt helemaal niks, je bent sneller of niet, als ze vóór de Ferrari's kwalificeren heeft dat verder geen invloed op of ze wel of niet sneller zijn dan de Ferrari's, dit was gewoon toevallig dat ze langzamer waren.

En over alonso.. wat moet 'ie dan doen? Erachter blijven en Heidfeld zn lijnen laten rijden? Tuurlijk probeert Alonso, ookal zit hij aan de verkeerde kant, hij probeert Heidfeld in een fout te lokken, te laten weten dat Heidfeld op het randje moet blijven rijden.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hamilton heeft wel 3 stops gedaan, Kubica niet. Daardoor is het gat wat minder groot. Door de mislukte 3 stopstrategie geeft de uitslag naar mijn idee een wat vertekend beeld. Ferrari was vandaag sneller dan McLaren, maar geen 32 seconden. Die 3e stop heeft gewoon niet goed gewerkt en alleen maar tijd gekost. Toen Hamilton zijn 3e stop maakte lag hij volgens mij 4,1 seconden achter op de 2e Ferrari (weet even niet wie het was).

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, da's wel waar. Da's eigenlijk helemaal waar. ^^

Nou, als hij er nou niet voorbij gaat en er gewoon achter blijft rijden kom ie steeds dichter. En dan kan ie er ergens anders misschien langs. Wat hij ook deed. Maar veel later. Had hij dat eerder gedaan, had hij verder kunnen uitlopen en misschien hoger kunnen eindigen.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zo mooi dat hij altijd probeert de schuld op andere te schuiven.

Ja het is Sutil zijn schuld, de lollipop, het team was verrast, het was zo chaotisch. Ik weet niet waarom ik deze fout maakte, misschien kwam het door de hectiek...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina