Punten scoren in die zeepkist? dan moet echt iedereen uitvallen, of heel erg veel regen en geluk, maar dat lukt Sutil dan misschien, Albers is volgens mij al helemaal geen regen coureur.
De Spyker was maar liefst 3 seconden langzamer dan de kop in de eerste kwalificatie sessie, dat is echt veel te veel. De directe concurrentie is zelf bijna een volle seconde per ronde sneller.
Daarnaast verneukt Chris het altijd wel weer voor zichzelf, van mij mag hij direct vervangen worden, veel slechter kan het toch niet meer worden als je nog niet eens een pitstop normaal kan uitvoeren, dan hoor je toch niet thuis in de F1.
Hoe hij wegreed met die hele tankinstallatie, en dan nog zo stom zijn om niet om te kijken en te stoppen, nee gewoon vol gas de pits uit, waar waren zijn gedachten gebleven? bij Sutil? (ik moet Sutil bij houden, ik moet Sutil bijhouden!!! he, de lolliepop beweegt..SNEL GAS GEVEN)
zwaar triest...
Albers zijn reactie op het gebeuren zegt mij ook meer dan genoeg "Ik weet niet waarom, maar ik reed gewoon weg."
Laatst bewerkt: 1 jul 2007