Idd. Nu wordt iedere jonge coureur die twee keer achter elkaar 4e finisht al direct gelinkt met Senna, Schumacher, Fangio en dat soort namen. Alleen diezelfde mensen vergeten dan dat de oudere coureurs, Barrichello, Coulthard, Fisichella, Trulli, Ralf, Heidfeld, Webber, Button en noem ze maar op, ook zo waren gedebuteerd en bijna of misschien zelfs al die rijders worden nu weg gewenst en geen van allen is ooit WK geworden. Het is dus ook nog maar afwachten of de Rosbergs, Kubica's en Kovalainens dat voor elkaar krijgen. De enige twee jonge rijders van de laatste 10 jaar die erin geslaagd zijn om WK te worden, waren Villeneuve (1997 in zijn 2e F1 jaar) en Alonso geweest dus wat dat betreft valt het wel mee.
Natuurlijk wil ik hier niet mee zeggen dat we te maken hebben met een slechte garde jonge rijders, het zijn zeker leuke talentjes maar om daar nou al gelijk de ouderen voor te moeten inruilen, hoeft van mij niet. Daar vind ik de status van de ouderen veels te hoog voor. Misschien is Nico Rosberg ook wel gewoon een soort Coulthard, Kovalainen een Fisichella en Sutil een Button. Die debuteerden ook allemaal goed.
Laatst bewerkt: 10 jul 2007