1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand vandaag Champ-cars gezien op Eurosport? Was de race in Toronto.
    Doornbos tikte Bourdais eruit, kon zelf doorrijden en punten pakken, pakte zo de eerste plaats in het klassement :9
    Dat zal wel niet meehelpen in de onderlinge 'vriendschap' tussen Bourdais en Doornbos...

Anyway, uiteindelijk is gebeurd wat iedereen allang had verwacht. Hopelijk komt er een goede vervanger. Een Nederlandse rijder in de F1 is leuk, maar ik heb er liever geen dan CA.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Idd. Nu wordt iedere jonge coureur die twee keer achter elkaar 4e finisht al direct gelinkt met Senna, Schumacher, Fangio en dat soort namen. Alleen diezelfde mensen vergeten dan dat de oudere coureurs, Barrichello, Coulthard, Fisichella, Trulli, Ralf, Heidfeld, Webber, Button en noem ze maar op, ook zo waren gedebuteerd en bijna of misschien zelfs al die rijders worden nu weg gewenst en geen van allen is ooit WK geworden. Het is dus ook nog maar afwachten of de Rosbergs, Kubica's en Kovalainens dat voor elkaar krijgen. De enige twee jonge rijders van de laatste 10 jaar die erin geslaagd zijn om WK te worden, waren Villeneuve (1997 in zijn 2e F1 jaar) en Alonso geweest dus wat dat betreft valt het wel mee.

Natuurlijk wil ik hier niet mee zeggen dat we te maken hebben met een slechte garde jonge rijders, het zijn zeker leuke talentjes maar om daar nou al gelijk de ouderen voor te moeten inruilen, hoeft van mij niet. Daar vind ik de status van de ouderen veels te hoog voor. Misschien is Nico Rosberg ook wel gewoon een soort Coulthard, Kovalainen een Fisichella en Sutil een Button. Die debuteerden ook allemaal goed.

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk albers eruit, maar ik lees nog niet overal dat klien zou zijn bevestigd? Ook Kartikeyan zijn naam doet de ronde, al is het voor de geloofwaardigheid van spyker niet te hopen dat het inderdaad waar is.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens onze krant wordt de naam Giedo van der Garde óók aan het lijstje toegevoegd van kandidaten voor het zitje bij spyker.Hij test overigens voor Skyker deze week op het vernieuwde circuit van Francorchamps.In een ander artikel van enkele weken geleden werd hier óók al op gewezen aangezien Van Der Garde enkele rijke sponsors achter hem heeft staan en spyker de centen momenteel goed kan gebruiken.Daarom zal klien waarschijnlijk maar één of twee races rijden voor spyker en dan afgelost worden door Van Der Garde...

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    van der Garde zal het niet worden volgens mij, hij heeft nog altijd geen superlicentie voor 2007. Mede door het Aguri Spyker akkefietje. Ik ga uit van de Indiër omdat het schijnt dat hij voor 6 miljoen aan sponsors heeft.

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Maar zoveel stelt die superlincentie nu ook weer niet voor...Als ik mij niet vergis komt het erop neer dat je een bepaald aantal km's met een F1 bolide in één keer dient te rijden als test,zeg maar de duur van een F1 wedstrijd,zo'n 306 kilometer dus.

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Er dient 300 kilometer afgelegd te worden om in het bezit te komen van een superlicentie. Niet echt moeilijk dus tijdens een complete dag testen.

Verder is de schoonvader van Giedo (Marcel Boekhoorn) grootaandeelhouder bij het Spyker F1 team en heeft hij Giedo altijd financieel gesteund.

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeg ook niet dat het aan de afgelegde kilometers zit, maar aan het akkefietje van Guido bij Super Aguri ;)

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het super aguri die tegenhoud dat giedo zijn superlicentie krijgt. Maar nogmaals, het zou geen vooruitgang zijn voor Spyker.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klien zou wel een vooruitgang zijn voor Spyker.

11. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Kartikyan (of hoe je dat ook schrijft) zou ook nog in de race zijn voor een stoeltje. Maar dan heb ik idd ook liever Klien.

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Enige vraag die voor mij nog belangrijk is, komt Albers nog wel naar de DTM? :'-(

13. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    Albers kennende zal ie daar geen genoegen mee nemen. Ik denk dat ie het als "een stap terug" ziet. Maar we zullen wel zien. Misschien krijgt ie wel een stoeltje aangeboden bij het A1GP team.

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk dit jaar. Hij zou 29 juli in Zandvoort komen met z'n Spyker F1 om even een demo te geven net als twee jaar terug en vorig jaar met Doornbos, maar ik betwijfel nu of dat allemaal nog doorgaat. :{

15. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, ik denk niet dat het doorgaat, en in Rotterdam zal ook wel niet doorgaan. Zeker niet als Albers besluit Spyker voor de rechter te dagen.

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    montoya gaf toch ook geen demo's meer nadat hij uit het team van McLaren werd geflikkerd? Klien doet toch ook niets meer voor Red Bull?

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal en daarom denk ik dat het helaas ook niet doorgaat.
    Maar de ene bron meldt dat hij ontslagen is en de andere dat hij nu op non-actief staat.

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is Jo$ V. wel de laatste die kritiek mag hebben op Albers. Zelf had ie namelijk een nog grotere mond en heeft ie nog minder gepresteerd. Bovendien laat Albers z'n fans, in tegenstelling tot Verstappen, niet in de steek vlak voor een evenement in Nederland.

Hoewel, ik ben wel bang dat Jo$ in het laatste deel van zijn column gelijk heeft.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je noemt 1 punt scoren in Amerika, tijdens dat banden gelul, beter dan wat Jos deed?
    Verstappen kon in een Arrows vechten om een plekje voorin, heeft veel meer punten gehad, en wist altijd wel mooi te starten..
    Ga alsjeblieft Albers niet boven Verstappen in de F1 zetten, want Albers aint got shit on Verstappen.

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Verstappen heeft in een kampioensauto maar tien punten gehaald, dat noem ik slecht. Bij Arrows heeft Verstappen het inderdaad goed gedaan, maar ook de la Rosa was regelmatig in het middenveld te vinden, dus dat zegt meer iets over de auto. Verstappen heeft inderdaad z'n goede races gehad (Maleisië '01, Monza '00, Canada '00.) Ook Albers heeft z'n goede races gehad (Turkije '06, Duitsland '06, Duitsland '05). Probleem bij hem is alleen dat je in een Midland minder snel opvalt als je goed rijdt. Met een Midland kun je ook gewoon niet voor punten strijden, wat Verstappen soms wel deed in de Arrows. Als je met een Midland, de RBR's, STR's, Honda's en Aguri's kunt bijhouden, dan doe je het goed. En Albers heeft zulke races enkele keren gereden vorig jaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina