Idd, maar ik vind het alsnog focking niet normaal..beetje 6 tegen 2. Huub wordt vastgehouden en wordt gewoon volop in zn gezicht gebasht en getrapt door Natasia en door Brian 2x op zn bek geholpen terwijl hij Lieke probeerde te helpen..Die Natasia moet er gewoon uit! Dit is echt nep! Kom op, ik hoorde ze het nog zeggen in de brief die ze kreeg nadat ze Jaap tig keer had gekickt: 'Je hebt hierbij een eerste waarschuwing, bij nog zo'n actie wordt je permanent verwijderd uit de Gouden Kooi..' Kan me die kick van Natanael of Nena een kick gaven..hup in 1x eruit. Bijschrift van de video:
kant van Natasia, Brian en Amanda staan, is het 6 tegen 2 geworden. Die arme Huub en Lieke hebben het dan ook zwaar te verduren in De Gouden Kooi (DGK). Na een aantal unieke terroracties van de 6 krijgen de 2 het nog meer te verduren. De grote groep stormt zich op de 2 af en een vecht- en stoeipartij is het gevolg.
Waarschijnlijk is dit de laatste vecht- en stoeipartij in De Gouden Kooi geweest omdat de programmamakers via een brief hebben gemeld dat er bij herhaling definitieve verwijdering van betrokkenen zal plaatsvinden.
Ook staat er in de brief dat bij Amanda, Natasia, Jaap, Brian, Nadia en Dennis 1000 euro wordt ingehouden op de borg en 100.000 euro wordt ingehouden op de eventuele jackpot. Jaap krijgt nog een aparte boodschap. "Jaap, dit is jouw eerste boete en dat je hier je medewerking aan heb verleend is uitermate teleurstellend", leest King Jaap zelf op. Jaap is pisnijdig en doet een merkwaardige bekentenis over Talpa en zijn terroracties...
Jammer dat het btw buiten wordt gefilmd na een tijdje. Het wordt ook gewoon omgeroepen in het huis zelf dat ze normaal moeten doen. Geweldig.
Laatst bewerkt: 19 jul 2007