1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] de Gouden Kooi

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 14 jun 2007.

1. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Nadia: "Nee ik wil niet op de catwalk, m'n buik ziet er niet uit. :'-(
    Lieke: "Dat maakt toch niet uit, kijk nou eens naar haar buik." (Wijzend naar de buik van Bokitasia die naast d'r staat.)
    Ze zegt er wel nog even achteraan: "No offence." :lol:
    Huub later: "Heb je een keizersnede gehad ofzo?"
    Echt te erg. :emo:

Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jezus, dat gedoe met Nadia. Die reacties op youtube zijn weer op een lekker niveau uiteraard. Maar waar ik echt niet tegen kan is dat er 'moslims' tussen zitten die daadwerkelijk die Nadia zouden willen aanvallen omdat ze 'hun volk' voor schut zou zetten. Waarom kunnen die mensen niet een keer inzien dat zij niet over een ander persoon hoeven te oordelen, laat staan actie ondernemen. Ik vind dat zo verschrikkelijk triest. De tering zeg, laat mensen lekker hun eigen keuzes maken zonder dat anderen er zonodig over moeten oordelen in een vorm van geweld. Sneu, sneu, sneu.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Mee eens.
    Btw, wat is dit? http://youtube.com/watch?v=Z4rEUpDxW-g Dit is dus wat er gebeurde waardoor Jaap heeft bekend dat hij zijn terroracties in scene moest zetten. Ik vind dit wel een partijtje zielig hoor, 6 tegen 2. Beetje Lieke aanranden en Huub vasthouden. Omg..en nog triester is dat die Natasia er nog niet uit is, ze geeft gewoon een focking volle kick tegen Huub! En dat heeft ze al eens gedaan en als ze het nog een keer zou doen ging ze eruit! Nou niet dus..wtf is dit voor neppe zooi.

4. Black Bullet

Leuk Bevonden:
    0
    Da's toch focking niet normaal! :eek:
    Het is echt duidelijk dat Natasia er in blijft omdat het een kijkcijfertrekker is. Ik ga me er juist aan ergeren als zulke hatelijke types daar rondlopen. :{

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    snap alleen de titel aanranding niet, van zoiets is toch helemaal geen sprake? :confused:

6. Shizzel

Shizzel Guest

Ik las net in de TV-gids (Avrobode volgensmij) dat De Gouden Kooi naar RTL5 gaat: scheit.
    Waarom kan DGK niet gewoon op RTL8 of weet ik veel blijven, straks wordt RTL5 helemaal fucked up met reclames voor DGK :mad:.

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @Sostic:

aan·ran·den (ov.ww.)
    1 met slechte bedoelingen te lijf gaan

Het hoeft dus niet met seksuele bedoelingen te zijn ofzo, als je dat bedoelt.. :)

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wss omdat ze er sowieso vrijwillig uit gaat..

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    best logish, RTL5 is een beetje de zender met simpele entertaiment programma's , ben alleen benieuwd wat ze met het nieuwe kanaal gaan doen.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Idd, maar ik vind het alsnog focking niet normaal..beetje 6 tegen 2. Huub wordt vastgehouden en wordt gewoon volop in zn gezicht gebasht en getrapt door Natasia en door Brian 2x op zn bek geholpen terwijl hij Lieke probeerde te helpen..Die Natasia moet er gewoon uit! Dit is echt nep! Kom op, ik hoorde ze het nog zeggen in de brief die ze kreeg nadat ze Jaap tig keer had gekickt: 'Je hebt hierbij een eerste waarschuwing, bij nog zo'n actie wordt je permanent verwijderd uit de Gouden Kooi..' |:- Kan me die kick van Natanael of Nena een kick gaven..hup in 1x eruit. Bijschrift van de video:

kant van Natasia, Brian en Amanda staan, is het 6 tegen 2 geworden. Die arme Huub en Lieke hebben het dan ook zwaar te verduren in De Gouden Kooi (DGK). Na een aantal unieke terroracties van de 6 krijgen de 2 het nog meer te verduren. De grote groep stormt zich op de 2 af en een vecht- en stoeipartij is het gevolg.

Waarschijnlijk is dit de laatste vecht- en stoeipartij in De Gouden Kooi geweest omdat de programmamakers via een brief hebben gemeld dat er bij herhaling definitieve verwijdering van betrokkenen zal plaatsvinden.

Ook staat er in de brief dat bij Amanda, Natasia, Jaap, Brian, Nadia en Dennis 1000 euro wordt ingehouden op de borg en 100.000 euro wordt ingehouden op de eventuele jackpot. Jaap krijgt nog een aparte boodschap. "Jaap, dit is jouw eerste boete en dat je hier je medewerking aan heb verleend is uitermate teleurstellend", leest King Jaap zelf op. Jaap is pisnijdig en doet een merkwaardige bekentenis over Talpa en zijn terroracties...

Jammer dat het btw buiten wordt gefilmd na een tijdje. :p Het wordt ook gewoon omgeroepen in het huis zelf dat ze normaal moeten doen. Geweldig. :+

Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  11. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind natasia niet zo leuk :p

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn god. ik klap haar zo hard

Wat is dit voor taal joh?

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Straattaal :9

Maar weet iemand waarom jaap zijn website niet meer update? Of heeft hij een andere site?

14. Black Bullet

Leuk Bevonden:
    0
    www.kingjaap.nl toch?
    Zet alsjeblieft geen streepje tussen "king" en "jaap" in je adresbalk. =(

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Huub doet dat ook al niet meer. Jammer :'-(.

*heeft trouwens net op king-jaap.nl gezeten en een leuke site ontdekt.

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  16. Shizzel

Shizzel Guest

Kingjaap of King-jaap :+?

@ Black Bullet: I know, hence the emoticon :9.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2007
  17. Black Bullet

Leuk Bevonden:
    0
    Zie 3 posts hierboven.

18. basovich

basovich Guest

Gouden kooi nr :9

[yt]qJ-53Y9Kqf0[/yt]
    echt rlxt!

19. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zielige zooi.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    wtf iedereen ligt in bed en huub en lieke zijn aan het batsen in bed... En dat om 14:45 8)

Trouwens kingjaap wordt niet gedaan door jaap maar door een vriend van hem: sjoerd.

//edit en ik verbaas me nog steeds hoe lelijk nadia's lichaam kan zijn... I.t.t. tot haar koppie :)

Echt oma borsten 8)

Laatst bewerkt: 21 jul 2007

Deel Deze Pagina