inmiddels na de laatste post uit 2006 ben ik enorm opgechoten word inmiddels al gesponsord.
het ding bij kiteurfen is de vrijheid die je hebt en het is ergens toch wel een extreme sport net zoal paragliden etc maar dan toch weer zodanig toegankelijk dat het voor "normaal " persoon ook gewoon toegankelijk is.
kwa dure sport heb je ergens wel gelijk maar ik heb een baan bij de albert hein.
desondanks vaar ik nu wel met 2007 gear.
Je kan natuurlijk altijd overjarig spul kopen maar ga niet kijken naar te oude kites de prijs is mischien weinig maar je moet snappen dat kitesurfen nog niet zolang bestaat en de ontwikkeling elk jaar nogsteeds heel erg veranderen en het materiaal per jaar steeds veiliger word.
wat wel aan te raden is is dat je les neemt ik moedig niet persé een kiteschool aan kan ook met een vriend die het al kan.
maar ga AUB niet kiten als je het nog niet kan dit is vaak de oorzaak van berichten in de krant over gewonde kitesurfers.
kiten is relatief makkelijk (de basis dan) maar als je niet weet waar je mee bezig bent kan het wel eens heel erg verkeerd aflopen...
als je nou vragen hebt kan je vaak terecht op forums zoal www.kitehigh.nl of www.hanglos.nl
ps:kiten suf? http://www.youtube.com/watch?v=cBtlzCck_qM&mode=related&search=
Laatst bewerkt: 8 aug 2007