Het is wennen. Op zich is het niet echt "veel" eten en eerder "anders" eten. Veel eten is geen kunst aan, maar om die hoeveelheid in de juiste proporties vet/ei/kh te hebben wat aanpast op je verbrandings niveau en doelstellingen is de truc. Net zoals bij de weightwatchers dat mensen in het begin zoveel moeten eten dat ze zelfs over de nek gaan.
Maar na een maandje of zo ben je er aan gewend en zie je de positieve effecten er van.
27 augustus begin ik dan met me pa om 5 dagen in de week 2x per dag te trainen. Hij gaat "droog trainen" voor zijn vakantie in december en doe ik mee anders is er nooit de motivatie om veel te trainen hehehe. Lekker meeliften zo. Dat betekend ook dat er weer een geheel nieuw sport/eetschema opgezet moet worden.
Ga dan ook een kuur van 1 maand doen mbt CLA supplementen om te zien hoe dat werkt. De omschrijving klinkt leuk dat het vet als eerste brandstof gebruikt en geen nieuwe vet toevoegt aan het lichaam. Maar dat strookt totaal niet met wat ik dusver geleerd heb, maar ben er wel nieuwsgierig naar.
Wat impulsief van mij. nog geen half uur geleden zat ik nog te denken om met hem mee te doen en of ik wel of niet die CLA zou gaan proberen heheh.
Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2007