Ik zou me maar niet al te veel zorgen maken. Ik las achteraf dat de wedstrijd was uitverkocht, maar ik kon anderhalf uur voor de wedstrijd nog kaarten krijgen (aangezien ik daar nogal vroeg was; ik raad je aan om hetzelfde te doen en even van de sfeer te genieten en op de foto te gaan met Recre fans ), en omdat Camp Nou een grotere capaciteit heeft moet dat zeker gaan lukken.
Oleguer vind ik echt een ramp. Maar ja, tot dusver spelen de andere 10 goed genoeg om zijn geklungel ongedaan te maken. (Over geklungel gesproken: Christian Abiatti ) En ik hoorde dat Villarreal, Valencia en Sevilla allemaal hebben verloren, dus het gaat weer eens tussen Real Madrid en Barcelona.
Maar even een algemene vraag: voor aanvang van de wedstrijd (Real Madrid - Recre) was er een minuut stilte in acht genomen met zeer tragische muziek, en ik heb nog steeds geen idee in welk kader dat nou was. Ik ben maar opgestaan en heb wat tragisch en serieus in de lucht staan staren, maar ik weet nog steeds niet waarom eigenlijk. Ik hoorde wel weer dat er gezeik was met Batasuna, maar ik denk niet dat ze daarom een minuut stilte gaan houden. Misschien dat de familie van één van de spelers iets is overkomen?
Laatst bewerkt: 9 okt 2007