1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik zag er nog een paar lopen. Vage lui inderdaad, maar ik moet ze nageven dat ze wel de sfeer erin brengen tijdens een wedstrijd.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Is Ultras-Sur wat 410 is voor Ajax ofzo?

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Supportersgroep in de zuid-vak achter het doel die bekend staat om extreem-rechtse sympathieën, om het zo maar eens te zeggen.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, oke, anders dan 410 dus :+

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar dag tegen AZ, ze zitten voor de UEFA-cup in een groep met

Zenit St Petersburg
    Everton
    Nurnberg
    Larissa

Ik geef ze weinig kans.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ah, netjes. Tsja, mn pa zegt dat hij het daar wel erop wilt wagen en gewoon daar ophalen bij een ticketshop. Hij gaat toch rond de 25ste nog een keer heen dus dan kan hij mooi ff polshoogte nemen en zien hoe snel die kaarten van Barça momenteel over de toonbank vliegen.

En over Oleguer, tsja. Ook die laatste wedstrijd zag hij in aanvallend opzicht er vaak niet eens zo slecht uit. Maar hij maakt te veel en te grote fouten, en dan ook nog eens fouten die hij met zn beperkte kwaliteiten niet meer eigenhandig recht kan zetten. Abidal speelde ook geen foutloze wedstrijd, verspeelde de bal een paar keren onhandig. Maar hij beschikt wel over die kwaliteiten om die bal gewoon weer op te eisen enzo. Echt een flink beperkte speler die Oleguer, maarja dat wisten we al langer.:emo:

En ik denk dat AZ nog wel een kans maakt in de poule, mits ze gaan voetballen zoals ze kunnen voetballen en de goals maken. Ze mogen tenslotte zelfs nog derde worden in de poul. Maar anders zie ik het somber in.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Groningen zag ik het al beter worden, ik hoop dat ze die lijn door kunnen trekken. En dat Ari wat meer zelfvertrouwen krijgt en goals gaat maken.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat eerste half uur van AZ was wel goed. Ik hoop(Europees gezien) dat ze die lijn kunnen doorzetten zodat Nederland nog doorgaat in de UEFA \o/

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me maar niet al te veel zorgen maken. Ik las achteraf dat de wedstrijd was uitverkocht, maar ik kon anderhalf uur voor de wedstrijd nog kaarten krijgen (aangezien ik daar nogal vroeg was; ik raad je aan om hetzelfde te doen en even van de sfeer te genieten en op de foto te gaan met Recre fans :+), en omdat Camp Nou een grotere capaciteit heeft moet dat zeker gaan lukken.

Oleguer vind ik echt een ramp. Maar ja, tot dusver spelen de andere 10 goed genoeg om zijn geklungel ongedaan te maken. (Over geklungel gesproken: Christian Abiatti :lol:) En ik hoorde dat Villarreal, Valencia en Sevilla allemaal hebben verloren, dus het gaat weer eens tussen Real Madrid en Barcelona.

Maar even een algemene vraag: voor aanvang van de wedstrijd (Real Madrid - Recre) was er een minuut stilte in acht genomen met zeer tragische muziek, en ik heb nog steeds geen idee in welk kader dat nou was. Ik ben maar opgestaan en heb wat tragisch en serieus in de lucht staan staren, maar ik weet nog steeds niet waarom eigenlijk. Ik hoorde wel weer dat er gezeik was met Batasuna, maar ik denk niet dat ze daarom een minuut stilte gaan houden. Misschien dat de familie van één van de spelers iets is overkomen? :confused:

Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Eerste 3 gaan toch door?

Voor AZ in een redelijk normale vorm moet dat geen probleem zijn maar zoals ze de afgelopen weken spelen wordt het idd moeilijk

11. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou nee dankje, de jeugd van juve heeft betere verdedigers dan dat. De speler heeft wel de potentie, maar is nu nog niet klaar voor zo'n club.

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Batasuna is altijd bezig, vandaag aanslag gepleegt met een autobom waarbij een lijfwacht is omgekomen van een politicus.

Oftewel er werd een minuut stilte gehouden, om wat er vorig jaar gebeurd was toen er 4 Recre supporters. Deze kwamen om in een busongeval toen ze opweg waren naar de wedstrijd Real Madrid - Recre vorig jaar december.

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, daar dacht ik ook nog aan. Nou ja, goed dat ik het even weet, dank je.

Maar Batasuna/ETA heeft alweer een aanslag gepleegd? Ik vroeg me al af wanneer ze weer gingen kloten, stelletje eikels.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Co Adriaanse wil naar Ajax meldt NOS.

Gaat niet gebeuren denk ik. Of er moet al ineens een nieuwe directie komen die hem wel wil

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft co niet net een contract getekend ergens in qatar ofzo? bij al jazeera ofzo.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Was die oude directie waar hij de pest aan had niet al eens een keer opgehoepeld? Zou denk ik overigens geen beroerde zijn voor Ajax.

@Nitram: Een contract stelt toch geen moer meer voor tegenwoordig.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jaakke, Fontein en van Geel zijn idd na het ontslag van adriaanse gekomen volgens mij

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    van Geel is een goede vriend van Adriaanse, Co was vertrokken omdat Don Leo hem weg wou voorzover ik weet.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Denk dat Co Adriaanse wel goed is voor Ajax.

*De zweep erover! :cool:

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heeft Jaakke niet bij Studio voetbal gezegd dat hij sowieso niet komt?

Nog een jaartje Huntelaar in de Arena? :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina