Heb even mijn boek er bij gepakt om te zien welke spieren nu aangesproken worden met lunges. Dat is absoluut geen compound oefening waarbij je een totale groep behandeld. Het is specifiek gericht op de billen en je pakt er ook nog de bovenbenen en knie aanhechting mee. Een echte "vrouwen" oefening hahah. Denk dat ik inderdaad deze oefening ga proberen ipv Leg Extention.
Omschrijving:
Trouwens KevF. Herinner je nog toen ik ze een poging te wagen me buik te trainen met alleen compound oefeningen en buikspieroefeningen weg laat? Weet niet of het werkt, maar ben wel al 5cm meer kwijt rond me middel dan normaal. Als ik me buik aanspan onder het vet en er op druk...no way dat ik het ingedrukt krijg. En dat is wel anders geweest Zit wel te denken af en toe thuis op de rond van me bed wat Leg Raises te doen voor de onderkant...
Geinige is dat me vet% nu zo laag is geworden dat ik me spieren ook echt kan voelen als ik even met me hand door het vet druk lol. Ik haat dat endomorfisch deel van mijzelf Ik zal altijd vetter blijven dan anderen *huilt*
Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2007