Helemaal mee eens. 4-4-2 met De Cler op links, Urby of Gio eventueel als zijn stand-in (momenteel is De Cler gewoon de beste back die we hebben). Van Bommel zie ik er graag bij, hoe hard ik die vent ook haat, het is gewoon een gozer die altijd wat extra's brengt en het middenveld enorm in balans brengt.
Voor de rest maakt het middenveld me eigenlijk weinig uit. Sneijder en Seedorf horen er imo sowieso op, en ik vind De Zeeuw ook een hele machtige uitstraling hebben. Speelt goed die jongen. Dan gooi je daar gewoon VD Vaart of Seedorf bij en je hebt een topmiddenveld. Voorin natuurlijk Van Nistelrooij en Van Persie en je maakt gewoon een kans op EK-winst, mits je een andere bondscoach hebt
Achterhoede moet je zo sober mogelijk houden. De Cler, Boulahrouz, Ooijer, Melchiot ofzo. Misschien Donk op een later tijdstip, of Zuiverloon er later bij halen. Wel pas na het EK denk ik.
Of pleur desnoods Vlaar - Hofland er een keer in. Gewoon om te kijken of dat net zo degelijk draait als bij Feyenoord. Het zijn beide geen grootheden, maar ze kennen elkaar wel goed na verloop van tijd.
Laatst bewerkt: 13 okt 2007