1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso, dat niet juichen vind ik ook een beetje raar, gaat hij dan ook juichen als Vitesse had gescoord? Respect voor je oude club is niks mis mee, maar dit gaat wel ver.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En daarna vallen als een baksteen, wat een miet :D

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Schorsen die handel.

4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij was AZ'er heh?
    Zo ja, niet zo overdrijven, de gifbeker kan nog véééééél voller (zie Feyenoord vorig seizoen). Achterstand is nu al vrij groot, maar er komen spelers terug en we zijn pas 7 wedstrijden onderweg....

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Zo ik ben klaar voor w2-nac, ik had net op tijd mn kaartje gekocht want 5 minuten daarna was het uitvak uitverkocht.

En ik heb vandaag tot mijn genoegen gelezen dat we met 2000 man op eigen vervoer naar Spangen mogen afreizen voor de beker wedstrijd Sparta-Nac. Kaartje kost 7,50 euro dus daar ben ik zeker bij.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    J Estland - Jong Oranje 0-3, lekkere actie van Drenthe btw:confused:

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    3-0 voor Engeland :eek: Die laatste goal, prachtige kopbal in eigen doel :+

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Nederlands heeft een goede eerste helft gespeeld. :D

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nou het eerste kwartier was niet om aan te zien en het staat nog steeds 0 - 0.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, we worden weer blij gemaakt met dooie mussen...

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En wedden, winnen we met 1-0 en morgen zegt iedereen hoe fantastisch we speelden.

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de eerste helft bijzonder aardig eigenlijk. In ieder geval stukken beter dan dat drama tegen Albanië.

Alleen wonnen we toen wel en staan we nu een kwartier voor tijd achter.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Holland 1-0 achter! Muhahahah _O_

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje daarentegen met 1-3 Denemarken verslagen.

0-1 Tamudo '14
    0-2 Sergio Ramos '40
    1-2 Tomasson '88
    1-3 Riera '89

Riera scoort in z'n eerste interland, Tamudo maakte een goal en een assist, Sergio Ramos scoorde, en Casillas was weer eens geweldig.

_O_

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zozo,als dat zo gaat blijven zal je het hele forum wel met het handje naar Van Basten zien zwaaien, zo van "Daaaag san Marco , tot nooit meer"....
    Kan hij lekker ajax gaan trainen, dat gaat dan dus nooit meer champions-league betekenen...:lol:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Italië - Georgië 2-0 :thumbs: En nu de eerstvolgende kwalificatiewedstrijd in en tegen Schotland winnen, met hopelijk Materazzi, Cannavaro, Perrotta en Zambrotta er weer bij!

En dan stiekem hopen dat die k*tfransen er aan gaan in Oekraïne... }:]

Nederland was weer in en in triest. In de eerste helft liet Roemenië ze gewoon komen en dan denken wij dat het wel redelijk ging. Gelul dus. We hebben de eerste helft ook niet één goeie aanval opgezet en ook niet één echte kans gecreëerd. De tweede helft toonde aan dat Roemenië het allemaal prima in de hand had.

En ligt het aan mij, of is Van Bronckhorst echt verschrikkelijk NUTTELOOS op het middenveld? Ik roep het al langer, maar die man heeft helemaal geen tactisch vernuft, geen voetbalinzicht. Het enige wat hij doet is het balletje terug of door tikken zonder ooit van tempo te wisselen na het spel gelezen te hebben. Op linksback is het een prima voetballer, ook niet groots maar oké, maar op het middenveld? Hou toch op....

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gio is sowieso een stuk minder dan in zn Barça tijd en dan met name sinds 2 jaar terug en daarvoor. Ik vind het in princiepe denk ik wel de beste optie voor de linksback positie in het Nederlands elftal, (mede door de veel minder ervaring en de slechte vorm waar Urby momenteel mee te maken heeft) maar hij staat op het middenveld. Tsja. En dat terwijl we eigenlijk genoeg keuzes hebben voor het middenveld. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar las wel weer dat van der Vaart weer rechtsbuiten speelde. Die jongen hoort daar ook niet thuis. Lekker op het middenveld samen met Seedorf in een 4-4-2 systeem. Zou denk ik wel goed werken. Van der Vaart is in vorm, maar kan dat op deze manier denk ik moeilijk etaleren. En dat krampachtige vasthouden aan 4-3-3 elke keer...

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Helemaal mee eens. 4-4-2 met De Cler op links, Urby of Gio eventueel als zijn stand-in (momenteel is De Cler gewoon de beste back die we hebben). Van Bommel zie ik er graag bij, hoe hard ik die vent ook haat, het is gewoon een gozer die altijd wat extra's brengt en het middenveld enorm in balans brengt.

Voor de rest maakt het middenveld me eigenlijk weinig uit. Sneijder en Seedorf horen er imo sowieso op, en ik vind De Zeeuw ook een hele machtige uitstraling hebben. Speelt goed die jongen. Dan gooi je daar gewoon VD Vaart of Seedorf bij en je hebt een topmiddenveld. Voorin natuurlijk Van Nistelrooij en Van Persie en je maakt gewoon een kans op EK-winst, mits je een andere bondscoach hebt :cool:

Achterhoede moet je zo sober mogelijk houden. De Cler, Boulahrouz, Ooijer, Melchiot ofzo. Misschien Donk op een later tijdstip, of Zuiverloon er later bij halen. Wel pas na het EK denk ik.

Of pleur desnoods Vlaar - Hofland er een keer in. Gewoon om te kijken of dat net zo degelijk draait als bij Feyenoord. Het zijn beide geen grootheden, maar ze kennen elkaar wel goed na verloop van tijd.

Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    vlaar is nu al een tijdje geblesseerd. Maar Hofland hoort zoiezo in oranje vind ik. Voor de rest helemaal met je eens. We hebben gewoon 2 wereld spitsen en een wereld middenveld. Verdediging iets minder maar dat is nog redelijk. Maar van basten wil zo nodig 4-3-3.
    Slaat gewoon nergens op.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En dat is ook een van de redenen dat ik die malloot niet bij Ajax wil zien. Met z'n omstreden gelul altijd en z'n uiterst zwakke manier van spelers positioneren. Ik heb ook helemaal niet het idee dat die vent echt een team smeedt, maar dat ie gewoon maar wat loopt aan te kloten.

Wat een lapzwans...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina